26 Kasım 2010 Cuma

Sevgi asktan ustundur.

Cihan'im uyuyor. Uyurken onu izlemek cok hosuma gidiyor. Nasil da Vahap'a benziyor kucuk canavarim. Sonra Vahap'i dusundum. Biz Vahap'la nette tanistik. Tanismamiz, evlenmemiz toplasaniz 6 ay icinde oldu. O zamanlar lise ogrencisi akli bir karis havata salak malak biseydim. Sorumluluklarim yoktu. Paris'te okuyordum. BIr forum sitesinde Vahap'i kesfettim. Bendeniz derin konulari severim. Felsefe, muzikle alakam olmadi. yabanci filmler, edebiyat. Vahapcim bu konulara oyle guzel seyler yaardi ki, forumdaki diger kizlar hepsi onunla konusmak icin can atardi. Tabi hic biri cesaret edemedi, cunku Vahap soguk bir imaj birakirdi. Bendeniz, kafaya taktim, bu burnu havadayla konusmam gerekiyordu. Oyle salakca sacma bir soru sordum. Derkene konusmayi ilerlettik. Bu arada tanistik, ailelerimizlede, Vahap Paris'e geldi, oradan Turkiye'ye gittik, sozde aile arasi nikah kiyacaktik, bir baktikki dugun gibi nisan yapmisiz :)


Ben okulum bitene kadar Paris'te kalacaktim. Ama bu arada her tatilde Canada-Paris yaptim. Vahap'ta geldi. Biletlere harcadigimiz parayla kesin bir ev almistik :)



Son yilima gelmistik. Dugunumuzu Paris'de yaptik.  



Bunlari niye mi anlatiyorum :) Uzun sure ayri kaldik. Cok zordu sevdigimden ayri kalip onu beklemek. Sonunda kavustuk. Bir bucuk yildan beri ayni evdeyiz. Aksam olsun da eve gelsin diye dakikalari sayiyorum. 

Ben cok ani, sabirsiz bir insanim. Mesela cocuk kararini birden aldim. Vahap ile aramizda 12 yas var, okulumun bitmesini beklersem ona haksizlik edecegimi dusundum. Beni hicbir zaman hicbirsey icin zorlamadi. Ben karar verdim, o da gerekli her yardimi yaparim dedi. Simdi Cihan'ima bakiyorumda, insanin sevdigi bir insandan boyle bir eser meydaha getirmesi nakadar da gurur verici birseymis. Hele sevdigim adama bu denli cok benzemesi, evde ikinci bir kucuk Vahap'in varligi cok guzel. 

Su hayatta yaptigim en guzel sey Vahap'i tavlamakti. IKincisi Cihan. 

Evlilik, cocuk, is, guc sorumluluklar derken Vahap'la birbirimii iyicene bosladigimizi farkettim. Bende Vahap'in ilgisini ceken film ve kitaplari, kose yazarlarini, gundemi, ve bir iki yazari takip etme karari aldim :) 

Bu arada muzigide Askimla sevdim.....

Bunlari niye mi anlatiyorum. Yil donumumuz geliyor :) Ve  sevdigim adama sarap muamelesi yapiyorum :)

Ne hediye etsem acep??

13 yorum:

duygutufekci dedi ki...

Merhaba,
Beni izlemeye alıdığı ve hatta bloguma yorum bıraktıgını gorunce çok sevindim:) hayırlı olsun yenı blogun ve bebişin.her fırsatta okumaya çalısıyorum yazılarına ama su sıralar sınavım var ve yorum yazmak ıstesemde yazamadım. Cezayirde yaşıyorum ve dediğin gibi buranın insanları bir tuhaf hatta ben onları sırtlanlara benzetiyorum.
Fransızca ogrenmeye çalısıyorum burada kursa gıdıyorum. Su sınavlarımı bır atlatsam ogrendıklerımı yazıcagım ama...

Ayrıca nice mutlu mesut senelere eşinle beraber.Bizim ki de yaklasıyor ben elektronik bir hediye alıcam. Malum erkeklerin en sevdiği oyuncakları:)

öznur-ata dedi ki...

canım ne güzel anlatmışsın..paylaşmışsın..umarıım çoookk uzun yıllar sürer bu mutluluk oğlunla ve eşinle..sevgiler

Unknown dedi ki...

Duygu, umarim sinavlarin iyi gecer. Fransizca, zor bir dil, ama icerisine girince, zamanla kolaylasir.

Algerie ( ben cezayir dediginde haritaya bakmistim ;)) Turkcelerini unuttum valla. Algerie insanlarini genellemek istemme ama benim fransada gorduklerim cok da guzel degildi.

Elektronik esya, tamam da ben esimin parasiyla ona hediye almak istemiyorum. Hali hazirda ogrenciyim :) Param yetmez :)) Gerci Vahapisko, yeterki hediye olsun, istedigin kadar harca der :)))

Oznur'cum, birden aska geldim, doktum iste. Sevgimiz bir omur surer. Butun sevenlerin

Nisamu Style dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin.Eşinle,çocuğunla hep mutlu olun inşallah:)

Unknown dedi ki...

Aminn!! Allah herkese ayni mutlulugu nasip etsin.

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Çok duygulandım bu kaydını görünce, maşallah mutluluğunuza.. Ve eşinle tanisma hikayen benim hikayeme cok benziyor benim de 3 senelik bir beraberliğim var ve bende onunla bir forumda tanıştım :) Şimdi askerde 5 ay yapacak askerlğini gerçi 4 ayımız kaldı..Umarım benimde senin gibi güzel mutlu bir yuvam olur ve Cihan kadar sevimli yakışıklı bir bebeğimm (Maşallah Allah size bağışlasın)

Unknown dedi ki...

kizkardes derya : Umarim istediginiz gibi olur hersey.

NzN dedi ki...

mutluluklar dilerim .... hayatınızın sonuna kadar mutlulugunuz da artarak devam etsin umarım :)

Unknown dedi ki...

tesekkur ederiz :)

Şerife dedi ki...

BENCE CİHANIN BABASINA BENZEMESİNE BU KADAR SEVİNME :) BENDE OĞLUMA HAMİLEYKEN HEP DUA ETTİM BABASINA BENZESİN DİYE ŞİMDİ ACEP YOK MU DUA ETTİK KEŞKE SU KISMIDA BANA BENZESEYDİ DİYORUM :)))

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Çok güzel anlatmışşın gözüme ilişti okudum.:Çokta zevk aldım.Allah bozmasın mutluluğun daim olsun canım..

Adsız dedi ki...

click to view CbhsRdAe [URL=http://www.chanel-outlet2013.net/]chanel bags online shop[/URL] for promotion code rOBgImKH [URL=http://www.chanel-outlet2013.net/ ] http://www.chanel-outlet2013.net/ [/URL]

Adsız dedi ki...

buy jOrAEmHC [URL=http://www.prada-outlet2013.net/]prada outlet[/URL] online shopping YBdXbRtX [URL=http://www.prada-outlet2013.net/ ] http://www.prada-outlet2013.net/ [/URL]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...