4 Temmuz 2014 Cuma

Maya kizimiz dunyaya geldi...

Dogum hikayelerini nedense cok severim. Erkeklerin askerlik bizlerin ise dogum hikayeleri meshurdur gibi gelir cogu zaman. Bu hikayelerde insan detaylari yillar gecsede unutmuyor nedense.

Bende  sicakken yazayim dedim hazir Maya kizim uyurken, ve rezene cayimi yudumlarken...

39+3'dum, carsamba gunu sabahi doktoruma gittik. Doktor buyuk ihtimalle cok slklmissindir hala hamile olmaktan dedi. Ben de evet kesinlikle dedim :) Serrvikslerimi esnetmemi ister misin diye sordu, bu parmakla esnetme olayi acilmayi hizlandirabilirmis, -son 3 haftadir 3 cm oldugumuda hesaba katarsak, doktor bence bu aksam bebeginiz gelir dedi-.

Esnetme olayi canimi cok kotu yakti :) Doktordan sonra Cihan'a yeni gozluk siparisi vermek ve asisi icin randevu almak icin sehrin bir ucuna gitmemiz gerekiyordu. Bu arada hafiften sancilarim hafiften baslamisdi ama ben Vahap'i endiselendirmemek icin birsey demedim. Cihan'in gozlugu benim icin on plandaydi :) 10 gunde anca gelicek, araya dogum girerse ertelenirdi.

Gozlukcuye gittik, cocukla gelin dediler :) 45 dakikada krese git, sonra 45 dakika donus sancilarim 3 dk , Vahap yuzumun ifadesinden anliyor iyi gozukmuyorum, donelim diyor, ben ille gozluk olacak diyorum. Eve geri donunce Cihan'i babama birakip, hastahaneye gittik, saatlerimiz 5:46. Bebegin kalp atislarini dinlediler, sonra doktorum 5 cm oldugumu soyledi.

Doktorum ikinci dogumlarda 5cm den sonrasi cok hizli olabilir dedi. Ilac isteyip istemedigimi sordu. Epidural istiyorsam simdi tam sirasiymis yoksa alamazmisim. Epidural istedigimi soyledim :) Yine dayanamadim :) Acilarin kadini olmama gerek yok

Epiduraldan sonra doktor suyumu patlatti,  20 dakika sonra alttan muayene edildim full acilmisim. Doktorum geldi, 3 ikinmada Maya kizim dunyaya geldi :)

2 Temmuz 2014, 21:13'de dunyaya gozlerini acti.
3 kilo 190 gr, 50 cm

11 yorum:

Ebru dedi ki...

Canım gözün aydın

Senanın annesi dedi ki...

Maya kızın hoşgeldi safa geldi.
Rabbim sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin.

Sevgiler...

firdevs dedi ki...

A aaaa :))) gozunaydin canim saglikla buyut bebegini insallah :)))) Hem cok sevindim hem cok sasir dim :)

Bu dogumumda guya bende epidural istiyordum :D kismet degilmis :p

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Nerdesin sen fistik,ara ara aklima düstün,artik yazmak istemedigini düsündüm,ama bu bomba haberle yeniden aramizdasin,güle güle büyüt kizini,masaallah ona,kisa kesmissin vaktin olunca yaz lütfen uzun uzun,öptüm seni!

Unknown dedi ki...

Ebrum sagol canim faceden daha yeni gordum mesajini simdi donecektim sana :)

Unknown dedi ki...

Senanin annesi, cok tesekkur ederim.

Unknown dedi ki...

firdevs, almamak en iyisi, sonra bel agrisida oluyor ben yine hayir diyemedim, sancilardan korktum :D

Unknown dedi ki...

Bir terazi kizi, yazmayi unutuyor insan zamanla, ama bbeklik donemini yazmak istiyorum sonra unutuyor insan

Unknown dedi ki...

vayyy cefakar anne gülom demek önce gözlük camı ha ,helal olsun.güzel kızın hoşgelmiş sefalar getirmiş muck.

Deli Anne dedi ki...

hoşgelmiş Maya kızımız dünyaya.. gözünüz aydın gülom.. tebrik ederim seni , Vahap eniştemizi ve cihan'ımızı

Nil dedi ki...

Hoş gelmiş Maya bebek. BEnim kızım 20 gün büyükmüş Maya dan.
Allah analı babalı büyütsün Gül.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...