21 Ağustos 2014 Perşembe

Herseyin baslangici oldu...

Cihan....

Karsidan bakildiginda cok yakisikli olmayan ama sempatik bir tarafi olan bir  civcivsin...

Kafan biraz buyuk, gozlerin bu oranda kucuk kalsada gulusun bu acikligi kapatiyor....

Tenin puruzsuz ve hala kadifeligini koruyor...

Sari sari tuylerin var...

Baban sana maki diyor, boyun hala uzamadi diye. Hafif memelerin cikiyor, belin kalinimsi, popon toplu ve dik, yapin heralde kalin olacak ama tam emin degilim...

Bunun yani sira, biliyorum her anne ve baba icin cocugu mukemmeldir, harikadir, esi benzeri yoktur ama bana soracak olurlarsa, yasitlarini bir yil geriden takip ediyorsun.... Egitimci olmanin zararlari oglum, insan kendi cocuguna bile torpil gecemiyor. Gordugumu yaziyorum... Hala  bir, iki, eight diyorsun, ucu duyacagimiz o gunu babanla umutla bekliyoruz. Ne tuhaftirki alfabeyi taniyorsun.Konusman pek akici degil, aslinda coookkk konusuyorsun hattaa hic susmuyorsun ama cok repetitif konusuyorsun. Kelime haznen cok genis degil. Kitap okumayi hala oturtamadik  seninle, dikkatin hemen dagiliyor. Gecenlerde baban zorla sana kaplumbaga hikayesini okudu, kitabi aninda ezberledin. Demekki zorlasak biseyler yapacaksin. Ama gel gorki sana kitap okumak tam bir isgence, normal cocuklar gibi oturmuyorsun, kitabi alip - noooo it's my turn diyip- surekli orasini burasini cekistiriyorsun.... Ayricaaa, Cihan efendi, hic dinlemiyorsun, anca sesimi yukseltecegim...
Haftaya speech terapisine gidecegiz seninle umarim seninle ilgili endiselerim cikmaz...

Gelelim merhamet duyguna, sen harika bir cocuksun... Ama bu harikaligini kendinden kucuklere gosteriyorsun, bide kendinden 4 yas buyuklere, senin yas grubuna yakin olanlari bayagi hirpaliyorsun, itiyorsun, vuruyorsun, birkac kere isirma olayini da yakaladik - ama ben bunu kendini hala tam anlamiyla ifade edememene bagliyorum. 

Maya'ya karsi cok iyisin.. Bizi utandirdin aslinda, senden kiskanclik, ya da Maya'ya karsi kotu birsey bekliyordum ama sen harika davranislar sergiledin. Maya'yi kiskanmadin. Hatta, bazi anlar oldu, ben cok sinirilydim bebekten dolayi,  sana patladigim o anlarda bile cok olgundun... 

Yani benim ilk goz agrim, herseyim, bebegim, oglum.... Seni cok seviyorum... Seni tarif edilemez  duygularla seviyorum.. Seni oyle seviyorumki, boyle bir sevgi duygusuna sahip oldugumu bile seninle ogrendim... Seni o kadar cok seviyorumki, senin mutlu bir cocuk, mutlu bir yetiskin olman benim en buyuk istegim oldu. Sen her gece uyurken, sana baktigimda aklimdan tek gecen sey " senin hayatin boyunca iyi insanlarla karsilasman" Seni pamuklar icinde buyuturken, seni yagmurdan, soguktan, kardan, kisdan, acliktan ve butun herseyden korumaya calisirken biliyorumki seni koruyamayacagim tek sey sen buyudukce karsilastigin insanlar olacak...  

Hep mutlu ve hep boyle temiz kal...

Cok uzattim,
 IYIKI DOGDUN.....







7 yorum:

Unknown dedi ki...

allah iyiliğini versin gül ilk yadıklarına ne güldüm ne alemsin ya .
iyi ki doğdun cihan iyiki valla sayende annele tanıştım :)
öpüyorum sizi.

Mutfak Dili dedi ki...

Dogum zamanini , bir aylik iki aylik yazilarini dun okumus gibiyim.. Yillar cok cabuk geciyor..
Nice mutlu huzurlu yillar olsun insallah sizinle birlikte..

Mutfak Dili dedi ki...

Dogum zamanini , bir aylik iki aylik yazilarini dun okumus gibiyim.. Yillar cok cabuk geciyor..
Nice mutlu huzurlu yillar olsun insallah sizinle birlikte..

Mutfak Dili dedi ki...

Dogum zamanini , bir aylik iki aylik yazilarini dun okumus gibiyim.. Yillar cok cabuk geciyor..
Nice mutlu huzurlu yillar olsun insallah sizinle birlikte..

Mutfak Dili dedi ki...

Dogum zamanini , bir aylik iki aylik yazilarini dun okumus gibiyim.. Yillar cok cabuk geciyor..
Nice mutlu huzurlu yillar olsun insallah sizinle birlikte..

Hayatın Tatları dedi ki...

gül çok komik kızsın sen yaaa Cihan yıllar sonra okuduğunda "anneeee :(" diye kızabilir haberin olsun :) canım gecikmelide olsa yakışıklı oğlunun yeni yaşı hayırlı olsun. Yeniden anne olmuşsun tebrik ederim. Çok iyi yapmışsın walla çok sevindim kardeş gibisi yok. Seni ve kuzularını öpüyorum . fırsat buldukça yaz lütfen bu arada face şifremi unuttuğum için artık ordanda takip edemiyorum göremiyorum sizi yoksa çoktaaan bilirdim herhalde doğum yaptığını, tebrik için daha erken gelirdim

Unknown dedi ki...

Çok güzelmiş gerçekten kadın giyim,elbise,abiye, kıyafet, tunik,
bayan giyim,etek,elbise,moda,marka,
trend,sexi iç giyim,sexi çamaşır,fantezi,fantezi iç çamaşır,
sexy iç giyim,kadın giyim markaları,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...