25 Şubat 2011 Cuma

Bir Mimdir...

Umarim sorun cozulmustur. Bu arada amma commentaire aldim :) Megersem herkes fotograflarima bakip gidiyormus ;) Hehee
____

Aslinda ben Serpil'e ille de goster diye israr etmemisdim :)) Kabak benim de basima patladi. Konuyu anlamayanlara acayim, hirkezcikler, gelinlik fotograflarini koyacak, koymayan sisko olacak :)
 Soylemem gerek, nisanda cok guzel olmusdum ama dugunde cookk kotu oldum. Gercekten benim vesvesem degil. Makyajini ben yapcam diye tutturan alaman kuzenimin birsey bildigini sandim. Ama benim gibi kara birseye once mor bi makyaj yapti :(( Sildirdim. Cok kotuydu. Sonra benim gibi anli acik birinin onundeki saclari alinmamaliydi, bunu soylememe ragmen kuafor anlamadi. Ama Turkiyedekiler cok guzel yapmislardi. Agzimi bile acmamisdim.

       .
Pariste sutudyoda cekim olayi yok. Boyle acik hava yerlerde cekiliyorsunuz
Bizim dugun bir restoranda oldu. Hep aile cevresi vardi. Tabi erkek tarafindan kimse yoktu :)
Almanyadan gelenler, Paristekiler.
Dugun sonrasi, fotografcimiz kuzenlerimin arkadasiydi, Ozan abiden, bizi cekmesini istedim. Vahap herzamanki gibi kizardi :)

Acik alanda cekiliyor, ama dugun araligin 21'inde oluyorsa gelinin isi biraz zor oluyor. Cunku ben donmaktan poz verememisdim. Birde herkes size bakiyor. Belkide tanimadigim bir suru korelinin bilgisayarinda benim fotografim var. Cunku hepsi benimle fotograf cektirmek istedi :)
Burasi da Champs-elycées ( Sanzelize ) 



Eiffel Kulesi



Bu adamda bizi bedava bindirmek istedi :) Kendisi israr etti. Cok komikti. Sonra vahap kullandi. Ben bas bas bagirdim.

___
Fotograflari facebook hesabimdan asirdim. Kafama da takilmadi degil. Benim dugun DVD'im neredeeee!!!
___

33 yorum:

dilek dedi ki...

fotografların hiç biri görünmüyooooo.....

Unknown dedi ki...

yaaa nedennnn

Unknown dedi ki...

Ben hicbirsey anlamadim bu isten, bende gozukuyor ama :(((

bahriye-krm dedi ki...

evet gül resimler bende de yok...tekrardan yükle istersen

ahsen58 dedi ki...

fotolar görünmüyor canım yerine kurbağa resmi var

dilek dedi ki...

yok valla imageshack'un kurbağaları var:(

Adsız dedi ki...

ben görebildim...gayet hos olmussun :) Sevgiler

Ebru dedi ki...

Canım görünmüyor domain filan diyo:)

Nil dedi ki...

maalesef gül ben de göremiyorum. üzerine tıklasam bile açılmıyor.url den yüklenen fotolar bu aralar sorun çıkarıyor maalesef:(

iremmiss dedi ki...

resimleri göremedim ama benimde Almanyadaki düğünümde saçım ve makyajım tam bir felakettiiiiiiiiiiiiiiiii. Makyajdan geçtim yapabilsinler diye kolay bir model söyledim yapamadılar yaramı deştin.kendim yapsam daha iyiydi.

İkiz Annesi dedi ki...

Fotoğraflar görünmüyor:(((

Unknown dedi ki...

kurbağalar geri gelmiş hahahaahaaa:)
hiç resim yok öpülmeyi bekleyen kurbağa dolu yine döner bakarım bir ara.bu arda güldüğüme bakma benim bloğda da dolu hahaahaa:)
bu arada sen niye gavur memlekette saçını yapıyonki gel türkiyeye ne güzel bak gıkın çıkmamaış:)
bu arada sen niye ayaktasın bu kaydı yayınlarken sanki senin yatma vaktin olması gibi geldi bana hesap yapamadım ama

yaruze... dedi ki...

fotoların yerinde kurbağalar görünüyor haberin ola...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ben gördümmm! Hepsi cok güzel! Mutluluklar tekrar,bende kendimi hatirladim,ah ne de inceciktim:(Öptüm

balböcükleri dedi ki...

ya fotoğraf yok bi sürü kurbağa var:)buzun içinde bekleyen kurbağa resmi varrrrr

Adsız dedi ki...

merhaba
imageshack artık üyelik istiyormuş. üye olmadan upload ettiğiniz fotoların da donmuş bir kyrbağa şeklinde gösteriyormuş. siteye girip üye olduktan sonra fotolarınız gözükecek.

Unknown dedi ki...

fotolar yok :(
kurba çıkmış hepsindede.

annelili dedi ki...

Foto olarak buz içinde kurbağa resmi var...

özlemnitta dedi ki...

bende göremiyorum fotoğraflarını.Kurbağa sanada gelmiş..

Unknown dedi ki...

Ayy opun su kurbalari prens olsunlar artik :)) Ben imagehack'e uyeydim aslinda. Beni cok yiktilar :)) Umarim olmustur. Cevapp verriinn

keyf_i sibel dedi ki...

canım çok ama çok güzel bir gelinlik ve tabiki sen güzel gelin olmuşsun. vahap bey pek bi heyecanlıymış sanki fotolar çekilirken.

annelili dedi ki...

İlahi yorumuna çok güldüm.
Resimler güzel olmuş...

iremmiss dedi ki...

aaaaa resimler çok güzel yahu sen niye beğenmedin ki.....

dilek dedi ki...

bencede çok hoş, saçın açık havada rüzgarda falan dağılmıştır....kendine haksızlık etme şimdi:)

Unknown dedi ki...

bak ben gösteriyomuyum bişliyorum herkes dalga geçecek o yüzden koymuyorum ama bak sen farkındasın güzrl gelin olduğunun nasılda yatınladın.buarada vhap çok gençmiş orda sonraki resimlerde farklı çıkıyor(yaşlı demedim farklı dedim:))ay sakın süleme :(

Unknown dedi ki...

Sibel, vahap hep oyleydi :) Hep heyecanli :))

sagol annelilicim :))

irem :)) cookk cirkinimm beaa bunlar sectiklerim, gerceklerini sakliyorum :)))

dilek :)) sen oylee sann :))


bigocum, sen de koy yaaa!! Lutfen amaa

OZLEM ANNE dedi ki...

cok guzel bir gelin olmussun canim, esinde oyle:) pariste gelin olmak baska guzel olsa gerek zaten :) sanzelize benim favorim .. omur boyu mutluluklar xx

Ebru dedi ki...

Hah gördüm:) Son konunu okurken elektrik kesildi :) Biraz önce geldi.
İş yoğun şu sıra az gelir oldum unuttum sanma.
Çok güzel bir gelinsin. Çok romantik pariste gelin.
Bu arada faytoncu türk değil mi:))

Unknown dedi ki...

sagol ozlem anne.

Ebrucum, hosgeldin :)) Yok turk degil :) hehe

Rozerin'in Annesi dedi ki...

canim cok guzel olmussun...hep yuzun boyle gulur insallah..optum..

Sitare dedi ki...

çok güzeeelsiinn.tam da böyle olmalı gelin.ne o öyle ağlak bi suratla çıkıyorlar.hiç hoş olmuyor.sizin resimler de pozlar da mükemmell.

Unknown dedi ki...

Sagol Rozerin'in annesi

Sitare sorma, beni hic aglatamadilar, pismis kelle gibi siritiyordum. Fotograflarin hepsinde agzim bri karis acik :(

balböcükleri dedi ki...

nihayet gördüm şimdi:)çok güzel olmuşsun ama çokda sinirliyim bloglarımız kapatılacak bence sende hemen bir yazı yaz ve kampanyaya katıl kapanmasın bloglarımız.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...