24 Eylül 2012 Pazartesi

Adiyaman Gulbiye Kuafor - rezillik devam...

ADIYAMANIN EN KOTU, BERBAT, BIR ISE YARAMAZ KUAFORU...

SIZIN PARANIZI ALMAK ICIN TURLU YALANLAR SOYLEYEN O KUAFORE ALDANMAYIN... GULBIYE HARPUTLUOGLU DENEN O KADIN TAM BIR DUZENBAZ... 

BEN APTALDIM, ARASTIRMADAN DUSUNMEDEN BIR HATA YAPTIM. YAZIMI OKUYANLAR SAKIN O KADINA GITMEYIN... GERCEKTEN ETIK DEGERLERI OLAN BIR KUAFOR SACIN YANACAGINI, BERBAT OLACAGINI BILIR VE BU ISLEMI YAPMAZ... PARA ICIN SIZIN SACINIZI UMURSAMAYAN BIR KUAFOR SADECE S......DIR...

Guncelleme ( 12/11/2012) : Yaziyi ekledigimden bu yana, gulbiyeyi oven yorumlari yayinlamadim cunku hepsi farkli isimlerden ama ayni IP'lerden gonderilmis. Cok APTALSINIZ...
Yaziyi yayinladigimdan bu yana keyword analizlere bakildiginda gulbiye, adiyaman, kuafor yazan herkes bu sayfaya geliyor...


Guncelleme : cok dogru bir tespit... Her apartman altini kapan 20 yilligim dememeli...

Gulbiye Kuafor yazimin  kisa zamanda bu kadar cok kitleye ulasacagini hic dusunmemistim. Gercekten boyle olacagini bilsem bu rezilligi daha once yazardim...

Oncelikle hakaret, kufur icermeyen yorumlari yayinladim. Isime geleni yayinladim diye birsey yok. Birkac kendini bilmez, ve bu kisilerin kuaforun yakini oldugunu tahmin ediyorum cunku bazi buraya yazmadigim seyleri yazmislar, onlarin yorumlarini yayinlamadim. Cunku bu insanlar, konusmaktan acizler, kufur ederek kendilerini tatmin ediyorlar. Boyle terbiyesizligi blogumda yayinlamam...

Istatistiklerime baktigimda yaziyi yayinladigimdan bu gune geloen kitle hep Turkiye'nin dogusu ve adiyaman kuaforleri diye yapilan aramalarla sayfama dusup, yazimi sonuna kadar okumuslar. Kalan ziyaretcilerimin bir coguda 25 dakikadan fazla o yaziyla ugrasmislar. Fotografida eklemeyi dusunuyorum ama okulun bilgisayarindan girdigim icin print screen yapamiyorum. Google aramalarinda sayfam en ustte cikiyor. Bu bile bana yeter... Herkes gorecek...

Bu konuyla ilgili son yazim olacak. Bu blog benim guzel oglum icin hazirladigim bir ortam, onu boyle kotu sekilde anilmasini istemiyorum.

Yazimdan sonra Muhsin Harputluoglu isimli birinden mail aldim. Mailler dozunda giderken birden sahsima yonelik suclamalara donustu. Bu kisiye direk cevap vermeyecegim cunku sonu olmadigini biliyorum.


Haziran ayinin 12. Gunu salonumuza giris yapmissiniz. Ve 14 eylul de sikayette bulunmussunuz. Sizcede garip degil mi? Yaklasik 95 gun sonra sikayette bulunuyorsunuz. Yaptirdiginiz islem 2 ile 5 gun arasinda tam oturmaya baslar, sikayetinizi salonumuza ugrayarak bildirseydiniz hemen mudahalede bulunurduk.

Gulliye Harputluoglu denen kisi 2 hafta sonra saclarimin inecegini soyledi. Su dalgasina donecegini de ekledi, fotograflarimdan da gordugunuz gibi hic su dalgasina inmedi, permali kaldilar. Kisilik olarak insanlari uzmek istemeyen bir yapim var, olan oldu, benim hatam bilmedigim tanimadigim bir sehirde, baskalarinin onerilerine guvenerek tanimadigim bir kuafore gitmemeliydim...

Ama....

2 yildir uzatmaya calistigim, neredeyse belime gelen saclarimi bir cirpida kut kestirmek, ve kesilen saclarin saman yigini seklinde yerde bana baktigini gormek, her sabah ve aksam yatmadan saclarimi yikamak. sac bakim kurlerine bir yigin para odemek... Asla saclari toplu cikmayan ben, saclarini topuz yapmak zorunda kalinca... Ve hepsinide gectim, kuafore gitmekten utanir mi insan? Ben utanma seviyesine geldim. Gittigim her kuafor

- senin saclarina ne olmus?
- saclarini yakmislar guzelim senin?
-Kuafor saclarinin icine etmis?
- Kuafor para icin senin saclarini harcamis?
- ne bicim kuafor bu rofleli saca permanent rofle yapilmamasi gerektigini bilmiyormuydu?

Diyince.....

Susmaktan vazgectim. 12 eylulde harekete gectim...

gulkk.blogspot.com adresindeki fotograflariniza bakma firsati buldum. Hani gece yatarken kocam kormasin
diye sacimi topluyorum diye yorumda bulunmussunuz. Ama bakiyorum ki saciniz toplu degil acik her fotografinizda.


Daha onceki yazimda bunu belirtmistim. Kopuk ve jolesiz cikmiyorum. Ama sunu da bilin, kullandigim yag kurleri saclarimin parlak gozukmesine sagliyor, ellendiginde saman yiginindan baska bisey degiller... Yani konu esimse eger, bundan 4 ay onceki gibi eli saclarimda oksayamiyor... Cunku mumkun degil....

Ve daha fazla lafi uzatmak istemiyorum size salonumuz hakkinda boyle bir yazi yazma talimatini kim verdiyse ona su yazacaklarimi bizzat iletirseniz sevinirim.
20. Yillik meslek hayatimda bu tur olaylarla cok karsilastim internette iki uc kisinin yorumuyla bu salonun islerini dusurmeyi planliyorsaniz hic bosuna ugrasmayin. Benim gayet guzel musteri potansiyelim var. SIkIldim artik bu tur oyunlardan. Dedigim gibi daha once basima cok geldi bu olaylar hic birine kulak asmadim bu kadar mail atmadim ama yeter artik 20 yildir ayni seyleri yazmaktan bikmadiniz mi?


Konu konteksinden cikmissiniz. Ben bir musteriyim, memnuniyetsizligimi bildirmek benim en dogal hakkim, 20 yillik kuafor oldugunuzu soyluyorsunuz. Bu yaptiginiz 20 yillik kuaforun asla yapmamasi gereken bir hata. Sizin bu hataniz benim 2 yilima mal olacak...

Hic birine kulak asmadim - da ne demek? Once is ahlakina uymayi ogrenin... Kulak asmak zorundasiniz....


Ayrica hanimefendi hakkimda dava acmakta serbestsiniz. Salonumuzdan baska yerlerde islem yaptirdiginiz belli aralara paket attirmissiniz. Ne malum sacinizi onlarin yakmadigi. Size islem yapmadan once sacinizi biraz yipratacagini soyledim yaptigimiz islemin oturmasi 2 Ile 5 gun arasinda farklilik gostereceginide belirtmistim.

Sacima en son paketi Turkiye tatilime cikmadan attirmistim. Salonunuza geldigimde dip boyaya bile ihtiyacim yoktu. Simdi neredeyse 4 ay oldu ve sacima boya bile surmedim, cunku gittigim IYI kuaforler boyle bir riski alamayiz dediler. Saclariniz OLMUS... dediler...

Biraz yipratmak mi? Saclarim resmen yandilar... Olduler... Samana donduler, zenci saclarindan daha kotu oldular. Siz buna biraz yipratmak mi diyorsunuz?

Facebook'dan gorenleriniz vardir... Bu sahis bana aralara paket attirmissiniz diyor. Saclarimi daha yeni kestirdim... diplere bakin? Boyam gelmemis mi sizce? Fonlu sekilde boyle duruyorlar, ama yandaki sarilar fonle bile cok yanik gozukuyor, ellendiginde bir sacin gostermesi gerektigi hicbir ozellik yok. Sacin nemi olmus. Ayricana,  fonde saci yiprattigi icin, bu sekilde sadece 2 gun kullandim, o gunden beri yine topluyorum. Bu perma faciasi olan olmus sac gitmedikce ben saclarimi asla kullanamayacagim...

Sunu da belirtmeliyim, perma sacimi okadar yakmiski, 4 ayda sacim ne kadar az uzadi, normal bir sac ayda 1 cm uzar, benim sacim normal insanlarinkinden daha hizli uzayan bir sactir, sacimi bu kadar kisa yapma sebebim, yanik sacin diplere zarar verdigiydi. Diplerimin guclenmesi gerekiyor, su anda hic kullanamaz hale geldim, yikayip jole surmek kopuk surmek bile kurtarmiyor. Sekil almiyorlar, perma kaldigi surece de bu isgence bitmeyecek... Utanmasan kazitmak istiyorum....

Hangi insan kendine bilerek bunu yapar? Ama o kuafor bana bunu demedi...






Bu alttakine dun cektm. Yakindan cekilmis hali, banyodan sonraki kurumus hali... 


Asagidaki fotoda gordugunuz gibi, toplandiginda cali supurgesi halini aliyor, bu yuzden hep topuz yapiyorum...




Vahapla bile toplamak zorundayim.... Ve toplu halimdan nefret ediyorum....


Simdi, dava acmami isteyen kisi, sana dava acsam n'olacak acmasam n'olcak, yaptigin rezalet silinecek mi?

Harcayacagim zamana degmessiniz....

Benim yazim burada kalacak... Sizin kuaforunuzu arayan herkes bunu okuyacak...  Bu bana yeter....




3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

insanoğlu bir hatası olduğunda neden ben bir eşeklik ettim diyemez, hiç olmazsa bu erdemi gösterseler bir özür dileseler.. Ama yok hemen saldırgan ve tehditkar bir tonla savunmaya geçiyorlar. Ve bence bu yüzden kaybediyorlar en çok.

Beter olsun bence sorumsuz insanlar!

Unknown dedi ki...

Beni az cok tanidin deli annem saldirgan bir insan degilim gercekten o dedigini diyebilmek oyle buyuk bir erdem ki, ama bunu goremeyecek kadar kucuk beyinler...

Hayatın Tatları dedi ki...

yazmakla kesinlikle çok iyi yapmışsın. bende yeni bir mekana yada bir şeyler yapmam gertektiğinde ilk önce netten şikayet var mı diye bakıyorum. kesinlikle doğru bir paylaşım olmuş tabikii yanlışını kabul etmez çünkü neyi eksik yada yanlış yaptığını bilmiyor ki kadın daha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...