14 Eylül 2012 Cuma

Adiyaman Gulbiye Bayan Kuafor'u rezaleti....


ADIYAMANIN EN KOTU, BERBAT, BIR ISE YARAMAZ KUAFORU...

SIZIN PARANIZI ALMAK ICIN TURLU YALANLAR SOYLEYEN O KUAFORE ALDANMAYIN... GULBIYE HARPUTLUOGLU DENEN O KADIN TAM BIR DUZENBAZ... 

BEN APTALDIM, ARASTIRMADAN DUSUNMEDEN BIR HATA YAPTIM. YAZIMI OKUYANLAR SAKIN O KADINA GITMEYIN... GERCEKTEN ETIK DEGERLERI OLAN BIR KUAFOR SACIN YANACAGINI, BERBAT OLACAGINI BILIR VE BU ISLEMI YAPMAZ... PARA ICIN SIZIN SACINIZI UMURSAMAYAN BIR KUAFOR SADECE S......DIR...





Yabanci sitelere girdiginizde surekli altda yorum bolumu olur ve o yorumlar gercekten cok okunur. Bir restorani mi denemek istiyorsunuz, giden kisilerin yorumlarindan bir fikir sahibi olursunuz. Ben bunu bu sacma kuafor icin bulamadim ve en sonunda bloguma yazmaya karar verdim...

Bu terbiyesizligi bence herkes bilmeli, eminim bunu adiyaman'da yasayan ya da oraya gidecek olan insanlar da okuyacak ve o is ahlakina uymayan kuafor olacak kadin da birgun okur...

Oncelikle, Adiyamandayken, saclarimi kalici 'su dalgasi' yaptirmak istedim, Vahap'in kuzeni yaptirmis ve cok memnundu. Hep dalgali sacim olsun isterdim, masa saclari yipratiyor diye hic vurmadim... Gorumcem bana Gulbiye Kuafor'den randevu aldi. Gittim... Yapti... Telefonde 100 lira demisti, YURTDISINDAN geldigimi anlayinca fiyat 150 oldu... Umursamadim... Yanliz saclarim su dalgasi gibi olmadi, bildiginiz perma oldular... Kadin 10 gune kadar iner dedi... Saclarim her gecen gun daha da kotu oldular... Benim ipek gibi saclarim, topuz yap dugum at modunu aldilar, ipekligi gectim, kopuksuz jolesiz, spreysiz cikamaz oldum. 24 yasima kadar saclarini kurutmadan asla banyodan cikmayan ben, islak islak cikmaya basladim...

Gemlik'de ve Paris'de cok iyi iki kuafore gittim. Saclarima dokunmak bile istemediler. Saclarin olmus, hicbirsekilde kurtaramazsin. Her ay duzenli uclarindan kes, butun bakimlari uygula dediler. Lorael'in cok yanmis saclar icin olan bakim setinden aldim 250 euro verdim... Her banyoda hamileligin 3. ayi gibi sac dokmeye basladim, bakim seti bayagi azaltti.  Saclarimi hep salik gezen ben simdi hep topluyorum, ve TOPUZ yapmak zorundayim cunku goruntu berbat...

Sonuc olarak kuaforlerin bana dedigi, saclarini yapan ( YAKAN)  kisi boyali saca yapilmamasi gerektigini bilmiyor muydu? Su dalgasi boyali saci - hele benimki gibi bleachle acilmis bir saci - yakacagi belli biseymis bunu bana soylemesi gerekirmis. Ama bu kadin bana bunu demedi...

Simdi, Gulbiye, umarim bigun bunu okursun... Her sabah saclarima baktigimda o 150 lira icin bana yaptigin bu serefsizligini aniyorum.... Deger miydi? Cok mu muhtactin 150 liraya?
Ayrica, her sabah, sag sol olmak uzre butun kulaklarini cinlatiyorum yanliz sen de aksam uzeridir o siralar....

Kuaför Gülbiye
Alitaşı Mah.Bozbey Yolu No:12
Merkez/Adıyaman
Türkiye


21 yorum:

Unknown dedi ki...

küçük şehırlerde ağda dışında hıçbır şey yaptırmam...
geçmış olsun ...üzüldüm...

aslı dedi ki...

ay rezelet!

New York'tan dedi ki...

yeni saclarin harika olmus facedeki :),insallah okur yazilanlari Gulbiye.

Unknown dedi ki...

Merhaba

internette dolaşırken yazınızı gördüm ve okudum. Açıkcası inanamadım. Ben Gaziantep te yaşıyorum her ay düzenli olarak sizin bahsettiğiniz kuaföre gidiyorum. Kaç yıllık müşterisiyim hiç bir şikayetim olmadı şuana kadar. Müşteri ile ilişkisinden tutunda yaptığı işe kadar herşeyden çok memnunum. İnanın bana Gaziantep de bu memnuniyeti bulamıyorum. Bence Kuaför Gülbiye işinde en iyisi olmayı başarmış bir kuafördür.

Unknown dedi ki...

Gizem Hanim, bende Adiyaman'da yabanci oldugum icin orayi tavsiye ettikleri icin gittim. Yapilan sey kalici perma, saclara zarar veren biseymis. O kadindan sonra Istanbul'da ve Paris'de ayri kuaforleri gordum, Kanada'da buna dahil oldu. Hepsi bana ayni seyi soyledi. Saclarim yandilar. Yani keske yanimda olsaniz ve elleme sansiniz olsa ne demek istedigimi anlardiniz. Ve bunda en buyuk suclu o kadin, zaten boyayla acilan sac yipraniyormus bide uzerine kalici 'perma' saci oldurmus. Su anda saclarima harcadigimin bakim urunlerinin, yaglarin haddi hesabi yok. Saclarimi hep topluyorum, ki toplu saci sevmeyen biriyim. Ben Gulbiye diyince hayatim boyunca 150 lira icin sacimi yakan, birini anacagim... Ve en uzuldugumde o kadini sikayet edememek. Turkiye bu konuda cok yetersiz. Burada olsa hemen sikayet edebirdim... Ama aradigim numaralarin hepsi sonucsuz ciktti.

Unknown dedi ki...

Adsiz sahis, gulbiye'ye benden guzel bir selam soyle...
karsilikli ne guzel kulak cinlatiyoruz...

Unknown dedi ki...

Seyma, ordakine inanma fonlu oldugu icin oyle duruyor. 2 gun sadece oyle kullandim, surekli fon cektiremem hem o daha kotu yapar, Yani acik hali cok berbat su anda uyurken bile topluyorum vahap korkmasin diye :((

Unknown dedi ki...

Sayin adsiz,

Terbiye sinirlarini zorluyorsunuz.... Kuru korkutmalara sokmak istiyorsaniz once kufurlu yazmayacaksiniz. Hem bir yigin kufur edip sonra sizi mahlemeye vercem demek kicimla gulmemden baska bi ise yaramiyor... Mahkemeye gidelim bak bu cok iyi fikir, senin gibi ahlaksizlarin yaptigi pislikler yanlarina kalmamali...

Unknown dedi ki...

Yorumunuzun yayinlanmasini istiyorsaniz once duzgun konusacaksiniz. Kufurlu konusmak sadece sizin ne kadar basit oldugunuzu gosterir. IP numaranizi aldim, hangi sehirden, nerden girdiginizi artik biliyorum. Kim oldugunuz da cok yakinda ortaya cikar. Ayrica su meshur avukatinizin adini ve telini gonderinde arayalim onu....

Gamze Çelik dedi ki...

Olumlu yönde yapılan yorumlarıda onaylamınız gerçek hoş bir durum. Umarım benim yorumumu da onaylarsınız şimdiden teşekkürler.

Adıyaman da kuaför denince akla ilk gelen isim Kuaför Gülbiye. Adıyamanda öğrenciyim bende arkadaşlarımın tavsiyesiyle gittim. Aynen sizin yaptırdığınız su dalgası modelini bende yaptırdım gerçekten mükemmel oldu. Her dakika aynaya bakmak istiyorum :)Çevremdeki insanlara kuaförün adını vermekten usandım yani. İşinde bu kadar başarılı biri böyle yorumları hak etmiyor bence.

Unknown dedi ki...

Gamze Hanim,

Benim 'su dalgasi' istemem de sizin gibi bir arkadasimda gormemdi. cok rahat kullandigini soyledigi icin bende hevesle yaptirdim. Ama atladigim sey, kadin bana

1) Perma yapti... Su dalgasi degil, 10 gun sonra iner dedi.. Inmedi

2) Daha sonralari ogrendigim biseyi gec de olsa ogrenmis oldum. Bleachle acilmis bir sac zaten bir sure yipraniyormus, bi de uzerine kalici perma saci dupeduz yakmakmis. Bunu 20 yillik kuafor oldugunu savunan sahis bilmiyor muydu?

Sizin adiniza sevindim...

inanin basima gelen igrencligin kimsenin basina gelmesini istemem. Sansliymissiniz...

O kisi isinde basarili filan degil... 20 yillik kuaforlukle ovunuyorsa, boyle 150 liralik hesaplamalar yapmayacak...

Ben basima geleni biliyorum, saclarimin halini biliyorum, bu sac faciasini daha 2 yil devam edecegini biliyorum, belime gelen saclari bir cirpida kestirdigimi biliyorum... Ben basima geleni biliyorum...

Kanada da yasiyorum, guzel bir hayatim var, ogrenciyim, psikopat degilim durduk yere insanlara iftira atayim. Soyledigim her kelimeyi fazlasiyla hakediyorlar....

Hayatın Tatları dedi ki...

hay alllah canım yaa ne kadar çok üzmüşler seni :( ama evet haklısın bir iş yapıyorsan bilerek yapmalısın.benzer bir durumda benim başıma gelmişti hemde yıllardır gittiğim kuaförümde. geçmiş olsun umarım bir an önce düzelir saçların

.pegasus. dedi ki...

Kanada, Paris gibi yerlerde yaşıyacaksınız ve kalkıp adıyaman gibi bir yerde kuaföre gideceksiniz. Havalı bir tip olduğunuz yazılarınızdan belli yanlış anlamayın sakın ben bahsettiğiniz şahsı savunmuyorum tanımam etmem.Sadece benim çevremdede lafı gectigi için internette araştırma yaptım karşıma sizin sayfanız çıktı biraz zaman öldürdüm sayfanızda bence kişiliğiniz ve yaptığınız şikayet hiç uyuşmuyor. aman banane ya iyi günler .)

Unknown dedi ki...

Sayin Pegasus,
Havali bi tip degilim, cok sade normal havayla alakasi olmayan biriyim. Acikcasi adiyamanda gittigim icin bence cok pisman oldum. Aptallik diyorum. Yurt disinda yasamaya o kadar cok alistimki adiyaman'i turkiyeyi de burasi gibi dusundum. Cunku burada eger yapilan islem saca zarar verecekse kesinlikle islem yapilmiyor. Cunku tuketici hakki gercekten onemli. Ben o kadinin para icin sacimi bu derece berbat yapacak kadar insanliktan ciktiginida dusunmedim... Su anda saclarimi daha da kestim. Ama yikaninca hala hortlak gibi gozukuyor... Hayatimda gittigim en berbat kuafordu.... Hayatimda kimseye okumadigim kadar bela okudum o kadina...

Hasret G. dedi ki...

Buradaki olumlu yorumları ve sizin yorumunuzuda göz önünde bulundurarak bende gittim kuaför gülbiye ye. Aslında sizden sonramıdır bilmiyorum ama adıyamanda bu aralar su dalgası modeli çok moda. Arkadaşlarımın ısrarı üzerine bende su dalgası modelini bende kullanmaya başladım. Herkesin ortak sorunu ilk hafta saçların çok kötü göründüğü olmasıydı. Aynı sorunu bende yaşadım. Bakalım artık 5 gün sonra saçlarıma nasıl olacak. Saygılarımla...

Unknown dedi ki...

Hasret hanim dedigim gibi, benim saclarim oncesinde iki ayda iki defa roflelenmisti. Eger sizin sacinizda rofle yoksa sorun yasamassiniz. Buradanda dedigim ve iyi yorum yapanlarin anlamadigi sey, su dalgasi boyali ve rofleli saclara yapilmamali. Dogal saclara bu kadar zarar vermiyor...

sss dedi ki...

Bugün iftardan sonra agdaya gittim gulbiyeye.adiyamanda oturmuyorum bilmedigim icin de orasi denk geldi gittim.gitmez olaydim.kolum mosmor.tavuk yolar gibi yoldu beni.hijyen sıfır. Klima yok agda odasinda.kuaforden mi çıktım savastan mi belli degil.ve de cok pişkinler kabul etmiyorlar hatalarını. Gerci hata degil bunlarinki cahillik.

Adsız dedi ki...

sizinle aynı sorunu yasadım sadece kalın DALGALI su dalgası yapmak istedim bnde kadın bildigin ince perma yaptı kısacası sacımın içine etti..eskiden gercekten iyiydi ama paraya doydu dio herkes ondnda önemsemiyor artık sizede çok gecmiş olsun üzüldüm gerçekten...

Unknown dedi ki...

gecmis olsun kizlar, ben de sizin gibi bilmeden gittim. Ama boyle gibi durumlarda susmamak lazim. Onlara yaptiklarini gostermek lazim...

Adsız dedi ki...

Sacımı boyatmaya gidicektim gitmiyorum. Teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

ilgi sifir oraya gelen musterilere sadece para gozuyle bakiliyor begendimi memnun kaldimi yaptirdigi islemden ve kuaforden personelden bu kesinlikle sifir sac boyasi yapiyolar uzerine bulastiriyolar bizim sucumuzmu diyorlar kalkip ozur dileyecegine ettigi kelimeye bakin aldiklari parayi haketmiyolar helal de etmiyorum saca iki makas on dakika boya bi dunya para sayiyolar zoraki gulumsemelerini hic demiyeyim size siz siz olun kesinlikle gitmeyin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...