23 Kasım 2010 Salı

Ne gundu ama...

Saat 17:30 oldu. Daha yeni ayaklarimi uzatiyorum. Cihan'im da uyuyor. Vahap'i da azad ettim gitti arkadasinin yanina :) Simdi bizim kimseciklerimiz olmadigi icin, adamcagizi ben 1 yildan beri evde rehin aldim, bir yere gidecegim dese basliyorum bagirmaya. Napayim ben de yanlizim benim de ona ihtiyacim var. Ama o onu slktigimi soyluyor. Hakli olabilir. Bu sabah doktor randevumuz vardi. Benim dogum normal oldu. Dogumdan sonra 3 ay gecmesine ragmen dikislerim hala aciyordu. Bugun iste doktora gittik. Dikislerde patlama olmus megersem. Yine dikti. Ayyy!! Cookk acidii. Popomun uzerine oturamadim bir sure, ve cikmisiz sonunda, Mall'un oraya kadar gelmisiz. Ben hic dikisler var diye gider miyim eve. Bananeee!! Mall'e geldik. Simdi Mall alisveris merkezi demek. Bu bizim gittigimiz West Edmonton Mall, Amerika kitasinin  en buyuk alisveris merkezi. 500.000 m2'lik alani kapliyor. Yani dusunun gez gez bitmiyor. Icinde yok yok. Boyle kis ulkesinde bu tarz yerler cok iyi oluyor. Yani rahat rahat gezebiliyorsunuz. Sinemasindan oyun parkina, yemek yerinden, bowling salonuna kadar ve daha saymadiklarim. Iste oglusa  aldigimiz mavi mantoyu geri verme karari aldik. Cunku car seat'in icine gitmiyordu. Kemerini baglayamiyorduk. Bizde ona ince tulum  aldik birde tuylu tulum.

Sonra gezdiikk :)



Tim Hortons'ta kahvalti ettik. Starbucks'i bilirsiniz. Starbucks genelde entel takimin takildigi yer. Tim Hortons'ta ayni sekilde ama daha gelismisi. Ve daha yaygini. Amerika kitasina yayilmis bir halde. Daha Avrupa'ya gidemedi.


Buz pateni... Daha hic yapmak nasip olmadi. Turkiye'de giderdik. Burda neden gitmedik bilemiyorum.



Babamiz ve Oglumuz. Bu arada dikkat ettim de, Edmonton'da  inanilmaz bebekli aile var. Civcivi emzirirken farkettim de her 5 kisiden 4'u bebekliydi. Baska sey ise yine emzirirken farkettim, Vahap sigara iciyordu, onumden bebek arabasiyla gecen babalar -annesiz- cok sempatik oluyorlarmis :) Vahap da bunu kullanmaya karar verdi. Sen arkamdan yuru, kismetimi kapatiyorsun, dedi :)



Sapkasi nasilmis :)


Ve tam cikiyorduk ki, o da ne etrafi muhtesem bir koku sardi :) Cihan'im Mall'a hediye birakmak istemis. Altini oracikta actim. Sakin coraplarina gulmeyin :)


Okula ugradik sonra, almam gereken kitabi aldim. Sonra eve geldik. Hemen birseyler yiyip disciye gectik. Dis etlerim cok kaniyor, bir check-up yaptiracaktim :) Ama evdeki hesap carsiya uymadi. O da ne bize oyle bir hesap cikardilarki, minimun 500 dolar tutarmis. Daha da cikarmis. Ben de - bu ne yaaa!! Yuuhhh!! dedim. Iptal ettim. En kotusu 6, 7 aya kalma Paris'e gidecegim orada yaparim, orada olmassa Turkiye'de alasina giderim. Sadece dis temizletmek 100'u geciyordu. Buranin saglik sistemi cok sacma geliyor. Avrupa'da elimizi cebimize atmazdik.

Tabi bu arada ben espiriden de geri kalmadim Arabaya bindik,Toys''r'us'a gittik, aldigimiz maviyi geri verecektik. Vahapiskoya ben Merve'yi ararim ( Internetten tanistigimiz, kendisi buraya ogrenci olarak geldi, simdi cok harika bir arkadasligimiz var, ailesinin butun cogunlugu doktor ve disci :)) kuzenine sorsana derim
-- Benim Canada'da bir arkadasim var, disciye verecek paralari yokmus, dis etleri kaniyormus, acaba nedeni nedir :)))

Simdi size soruyorum : O anda uzerimizde o kadar nakit olmadigi icin randevuyu erteledik. Ama Vahap nakit olsaydi sorun yapmazdi. Ama ben yapardim. Ben 600, 700 dolari dis temizleme ve genel check-up icin veremem. Sizce ben cimri miyim?

Sonra o Mall'da biraz yuruduk Benim spor salonum orada. Numarami kaybetmistim. Onu aldim. Bir de kresleri bebekleri kac ayliktan itibaren aliyor diye sordum, 6 aylikmis. Cihan alti ay olunca rahat rahat sporuma gidebilecegim.



Eve geldik. Elime aldim kuregi kapimin onunu supurmeye basladim. EE karlar temizlenmeli, yoksa birikir kotu olur :)




Yine uzun bir post oldu :) Okuyanlarin gozlerine saglik mi diyelim :)

4 yorum:

öznur-ata dedi ki...

kız Allah iyiliğini versin..dikişlerin patlamış daha geziyosun,kar temizliyosun..aferin sana..:)))oğluşun şapkasına bayıldım...çorapları hüplettim :))dişçi de ne pahalıymış yahuuu??cimrilik değil ki bu cidden pahalı yani:)

Taze Anne dedi ki...

Sorma yaa, ne kadar da cok seviyorum gezmeyi :) Dikisler daha da acimaa basladi ilerleyen saatlerde.. Burada saglik cok pahali

Deli Anne dedi ki...

Sayende Kanada kaşifi olacağız.. Detaylar alaibldiğine.. Bir ara gitmemize ramak kalmıştı, o zaman ne çok ihtiyacım vardı ordan birilerine.. şimdi rafa kalktı o fikir.. Neyse.. Öznur'a katılıyorum, çok hoyrat kullanma bedenini valla.. yalnızsın orda, maazallah sana bişeycik olsa çokdaha zorlaşır işler.. kendimden biliyorum.. ben de canımın kıymetini bilmem ama bana bir şey olursa felaketim olur ağlardım..

Neyse senin post uzun, benim yorum.. sana bir -mim-attım taaa Türkiye'den yakala bakalım.. sevgiler.

Taze Anne dedi ki...

Umarim baska bir zaman geldiginizde yardimci olurum. Gerci gelseniz bile biim buraya gelmezsiniz. Buralar hic guzel degil, hayat toronto, british colombia ve vancouver tarafinda, burasi iggg!! No guzel.
Detaylara bayiliyorum yaa... Ama koku.yu okurken yazarin detaylari ilkkez canimi slkmisti.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...