3 Aralık 2010 Cuma

Study Study Study

Yogun  bir sekilde ders calisiyorum. Tamamen kendimi Jean- Paul SARTRE'a adamis durumdayim. Varoluscu oldum sanirim :) Acaba direk felsefeci mi olsam :) Bu arada civciv inliye inliye uyuya kaldi. Yavrum benim ilgilenemedim onunla bu aksam. Pazartesi'ye kadar yetistirmem gereken 6 sayfalik odevin 2 sayfasini 3 saatte tamamladim. Cok zor kavramlar anlamasi guc, ikidebir nette bakiyorm. Sonra ornek cumleler yazip dipnot eklemem gerekiyor. Okul carsamba bitiyor artik. O yuzden hoca slklstirdi hepsini bir araya. Bu arada umarim yanlis sekilde yapmiyorumdur. En iyisi artik yatmak Saat bire geliyor Cihan 4 saat sonra kalkar.


Ayrica bu kitaplardan ortada olani - yani Varoluscu felsefeyi anlatani - okuyup yorumlamam lazim. Daha once okudum ama yine okuyorum. Cihan konusmami sevdigi icin, ben okuyorum o da bazen dinliyor bazen guluyor :) Zavalli oglum, hikaye kitaplari dinlemesi gerektigi yerde hayata felsefeyle basladi :)

Son birsey daha, kendimi oveyim biraz :) Valla ne yalan soyleyim kendimle gurur duydum, gerekli kitaplarin hepsi bende vardi. Ortadaki kitabin turkcesi de vardi ama Paris'te unuttum. Aferiinn banaa!!

Herkese iyi geceler!

4 yorum:

Deli Anne dedi ki...

taze annem, felsefe mi okuyorsun? ne güzel öyleyse.. fotoya da bayıldım, şimdiden felsefe ile yatan çocuk büyüyünce nolur kimbilir?

Unknown dedi ki...

Felsefe :) Hayallerimin bolumu ama fransiz edebiyati okuyorum ;) Fransiz edebiyatinda da cookk felsefeciler var, bende hep onlari aliyorum proje odevleri olarak.Felsefeye cok duskunum ama okudugumu anlamam saatler aliyor buda iyi bir okuyucu olmadigimin gostergesi, her seferinde Vahap'a soruyorum o aciklamasini yapiyor. Eger Cihan babasinin okudugunu yorumlama yetenegine sahip olursa, oglum dusundugumden de iyi olur.

Nisamu Style dedi ki...

Kolay gelsin:)

Resim bir harika felsefeci küçük paşa:)

öznur-ata dedi ki...

kolay gelsin canım civciv ne şeker görünüyor kitapların arasında :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...