3 Ocak 2011 Pazartesi

Biraz can slklntisi, biraz moral bozuklugu, biraz yanlizlik. Hepsi toplaninca kotu oluyor insan. Kendimi kapattigim bu odada 6 saatten beri sanirsam beynim radyosyonun etkisinden olacak sallanmaya baslamakta.
Cihan yanima uzanmis, daha dogrusu yanima atilmis birileri tarafindan. Basini kaldirip kaldirip, o gozleriyle bana bakip gulucukler atiyor. Bense tamamen tepkisiz ona bakiyorum.
Bugun kimse bana karismasin istedim. Mumkun mu!!! Kendimi dusa, kaynar suyun altina attim. Hic cikmak istemedim. Herseyden, herkesden uzak olmak bi an cok iyi geldi.
Evi kose bucak temizledim. Facebook'tan onun bunun fotograflarina bakip icimi gecirdim.
Bol bol Omer Hayyam okudum. Okudukca daha bi tuhaf oldum.
Ben olmayınca bu güller, bu serviler yok.
Kızıl dudaklar, mis kokulu şaraplar yok.
Sabahlar, akşamlar, sevinçler tasalar yok.
Ben düşündükçe var dünya, ben yok o da yok.

Evde kalmak istemiyorum, okula gitmek istiyorum. Son bir hafta. Hem sadece 3 ay surecek. Hazirana kadar bile degil. Ufff!! Nefret ediyorum bu kararsiz yapimdan.

9 yorum:

kiymetligunler dedi ki...

Guzelim, kendine mukayyet ol. Saglikli bir karar almak zor geliyor, ama mutsuz bir anne Cihan icin daha mi yararli? Sen mutlu ol, o onu hisseder...3 aylik bir sure, goz acip kapatana kadar gecer!!! Allah yardimcin olsun.

Unknown dedi ki...

Dogru valla. Ben Vahap'a kizinca dunyaya kusuyorum sanirsam :))

Nil dedi ki...

ben en doğru kararı vereceğine inanıyorum. ilerde oğlun bunu hatırlamayacak belki ama sen belki bunun üzüntüsünü hep yaşayacaksın. hakkınızda hayırlısı olsun. 3 ay göz açıp kapayıncaya kadar geçer.

Ebru dedi ki...

Hayyam da söylemiş hani. 'Ben düşündükçe var dünya, ben yok o da yok.'düşün cihanı ve kendini iyi ol ki o da iyi olsun. Bir de aslında hayyam okuma:)
Canım ya iş çok yoğun kısacık yazdım tekrar gelirim öpüyoruz.

İkiz Annesi dedi ki...

Ne oldu bilmiyorum ama sakin olmaya çalış canım biraz.Depresif halimizden daha çok etkileniyor yumurcaklar.
Kendine iyi bak,Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
okula git. Yavrun icin de cok uzulme, hersey yoluna girecek.
Okula gitmek,sosyal hayatin icine karismak,biraz tek basina olmak sana aslinda kim oldugunu hatirlatacak ve eve enerji dolu,mutlu doneceksin. Oglunla gecirdigin her andan cok daha keyif alacaksin.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Arkadaslar toplu cevap verecegim, nede olsa hepinizinki hemen heen ayni :)

Ben durumu cozdum, Vahap'la en ufak bir tartisma yasadigimizda hemen kararimi sorguladigimi farkettim. Sanki evde kalirsam ona super bir iylik yapiyorum gibi bir hisse kapiliyorum, oysa ben oglum icin kalacagim. Ama Vahap uzsun hemen ben senin icin soyle boyle yaptim diyorum ki buyuk bir hata, adam hakli sinirlenmekte. Adam, eger surekli bunu benim basima kakacaksan okuluna git. Ben senin bu laflarini bi our cekemem diyor :( Hakli da sayilir hani. Hersey oglum icin.

Ebru dedi ki...

Biz kadınlar tatrışınca kendi kararımızı sorguluyoruz bırak o sorgulasın:) Yok olmaz ille de kendimizi üzeceğiz.Ben senin için şunları yaptım, şunlardan vazgeçtim cümleleri birlikteliklerde kritik cümleler canım. Zorladım mı seni dese diyecek bişey kalmıyor. O da sizin için çok çalışıyordur ona da sorunca o anlatabilir. Karı koca beraber karar verin. En güzeli. Hem o senin iç hesaplaşmalarını değil de ardından çıkan sonuçları görüyor sadece. Bizde de durum bu oluyor bazen. En güzeli oturup beraber karar vermek evet senin okulun ama sizin ortak yaşamınızı etkileyen birşey aynı zamanda.

Unknown dedi ki...

Cok dogru soylediklerin. O da bir suru sey yapiyor bizim icin, ama neden en kritik gercegi surekli dile getiren ben oluyorum bilmiyorum. Sonrada onu uzdum diye uzuluyorum bu sefer. Vahap'ta en gicik oldugum ozelligi sunu ya da bunu yap demez. Senin secimine birakir, seni kendi vicdaninla birakir. Neyse ne iste.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...