19 Şubat 2011 Cumartesi

12 Maymun/ 12 Monkeys

Yine bir film kosesine hosgeldiniz. Busefer bu filmi secme nedenim filmi anlamamis olmam olabilir mi :)) Yess!! olabilir. Simdiden soyluyorum Changeling kadar emin degilim. Ama Vahap izledigi en guzel filmlerden biri diyor, cunku filmi herkes, elestirmenler bile yanlis yorumluyorlar ;) Benim kocam en dogrusunu soyluyor. Aslinda filmi izledikten sonra Vahap'a hak vermedim degil.

Neyse oyuncu kadrosu super. Genclik askim Brad Pitt harika bir rol sergilemis. Deli rolunu oyle guzel oynamiski ben cok beyendim. Bruce Willis'te ayni sekilde.



Kisaca konuyu anlatayim. Yeryuzunde dagilan bir mikrop yuzunden bir anda insanligin neredeyse hepsi oluyor. Bu salgindan kurtulanlar yer altinda tutuluyor. Bruce Willis'i gecmise geri gonderiyorlar ve hastaligin nedenini bulmasini istiyorlar ki gelecege geldiginde panzehir bulsunlar cunku yer yuzune cikamiyorlar hava zehirli.
Fazla uzatmayim, benim anladigim, zaten Willis'in sizofren bir hasta oldugunu biliyoruz. Biz bu hastanin beyninden insanligin nasil yok olacagini izliyoruz. Ve onun kurtarma cabasini, ama diger tarafta yani Vahap'a gore bunlarin yani sira aslinda bu olaylarin hicbiri gercek degil. Tamamen kendi beyninde uyduruyor. Sadece cocukken yasadigi o manzara gercek. Cocukken yasadigi o trajedi onun bilinc altina girmis, ve surekli beyninde o ani yasiyor orada olen adamida kendisi saniyor. Yani hepsi hayal urunu...

Ne bilim iste karisik bir film...
Ask filmleri kocacigimla bizi sarmiyor. Ask filmleri ardindan gelmesi gereken romantizm akimini cihan bagrislariyla yok ediyor :) Hic girmemek lazim...

Filme izleyip bu kadin ne anlatiyor demek isteyenler olursa su linke bassinlar, sanirim calisiyor.

Iyi seyirler...

Baska bir filmde gorusmek uzere....

Esen kalin :))

12 yorum:

içimizdeki karnaval dedi ki...

Bratt ciğim için izlerim vallahi...Çok hoş adam , allah karısına ve çocuklarına bağışlasın :)))))))))))))))))

İkiz Annesi dedi ki...

Seyredeceklerim arasında olan bir filmdi sanırım sakin bir kafa ile izlemek gerek.
Akıl Oyunları da benzer bir senaryoyla gündeme gelmişti.Matematik Prof. Nobel Ödüllü Nash in aslında şizofren olduğunu baştan beri seyrettiklerinin aslında gerçek olmadığını görmek filmi ilgi çekici hale getiriyordu.

İkiz Annesi dedi ki...

Canım benim ödülün ve mimin var beklerim:)

dilek dedi ki...

10 gün önce falandı sanırım...izleyelim dedik...içimiz daraldı desem yeridir. yarım saatine ancak dayanabildik ve kapattık. Çok karanlıktı yahu...sevemedim,sevemedik...

Taze Anne dedi ki...

ilknur valla bide filmde acayip yakisikli :) vahap fena kiskandi ama caktirmadi :))

aylin, akil oyunlarini izledim ama inan aklimda tek bir karesi bile kalmamis,yeniden izlemem lazim. Tek hatirladigim guzel bir filmdi.
odulu ve mimi alacagim :))

dilek, bende oyle oldum ana vahapcigim filme cok onem vermis :) izlemessem birdaha benimle film izlemezdi :))

New York'tan dedi ki...

Konusu ilgi cekici, izlemek lazim , ben comedy romanceciyim arasira actionda olabilir :)

Deli Anne dedi ki...

Methini duydum amma velakin izlemedim Gülom, yardımcı olamayacağım sana:P

Ayrıca İlknur'a derim ki brat pit pek tipsiz gelyor artık bana niyedir bilmem.. eskiden ölür ölür dirilirdim bakınca suretine.

Nehir İda dedi ki...

Film izleme özürlüyüm ben ya. Enteresan bir şekilde önce hafiften koltukta aşağı kayıyorum sonrası yok:)
Bayram tatili filan olsa da izlesek.

Taze Anne dedi ki...

Seyma ilginc gercekten.

Deli anam, bana da artik yakisikli gelmiyor. Artik modasimi ne gecti :))

Ebru cook komiksiin :))

Küçük Mucizem dedi ki...

Patron ne zaman seyahate gider o zaman bu tavsiyeni gerçekleştirebilirim gülo.

Bu arada Brad asla tipim olmadı ama George Clooney'in modası hiç geçmiyor benim için :)

didem dedi ki...

Brad'in kendisi bir panzehir zaten

Taze Anne dedi ki...

eskisi kadar cekici gelmiyor artik bana.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...