7 Şubat 2011 Pazartesi

Bim Bam bom :))

Dolu dolu bir gun gecirdik bugun askitomla. Cihan'dan dolayi rahatladik. Bir iki doktor olayindan sonra ilk doktorun soylediklerini abartili bulduk. Henuz cocuklar uzerinde yan etkiye rastlanmamis. Vahap simdide kafayi benimle bozdu. Malum kanama hala devam. Kan testi filan yaptik. Sonra guzel bir kahvalti lokantasina gittik. Denny's , kahvaltilariyla meshur bir lokantadir. Fiyatida cok uygun gelen tabaga gore. Ve benim Canada'da gordugum diger harika bir olay. Kahveyi bir defa aliyorsaniz sonraki kahve almalara ekstra para odenmiyor.

Bu gorunen benim tabak, annem geldiginde annem tabagi gordugunde yuzu bir tuhaf olmusdu :) Bunu ben mi yiyecegim dedi. Yedikten sonra 3 yumurta yedin anne diyince inanamamisdi :)


 Uyuyan melek :))
Uyandiginda tuhaf bir sekilde etrafina bakindi. Sanirim farkli bir yerde oldugunu farketti.

Yemek esnasinda Vahapiskoyla konusdum. Planlarim oldugunu, seneye okul nisan'da bittikten sonra agustosun sonuna kadar universitenin hizlandirilmis dil kursuna gitmek istedigimi soyledim. Ama herkes seneye beni Tr'ye bekledigi icin ben planimi uygulayamayacagim. Madem evdeyim simdi, isim gucum okulumda yok, neden simdi gitmeyim. 2 ay filan kalirim. Yazida burada geciririm. Hem disci olayinida hallederim, malum dislerimde sakat :( Vahap'a da uygun geldi. Tamam dedi :)))) Yuppiiii dediimmm.... Eve gelince gidip gelip, istanbulda midye dolma yiyecegim, ...., kebap, iskender, salca, patlican.... Gemlik'te cay bahcesine gidecegiz sucuklu kasarli tost yiyecegim yaninda da cay.... Her sabah simit yiyecegim... Yupppiii!!! Ayy simdiden istahim kabardi. Ekmek arasi tavuk.. Ayrann....

Tabi kimseye soylemek yok, supris yapacagim, annemin karsisina pat diye cikacagim :) Hehee!!  Tam olarak bilet tarihi kesin degil cunku CIhan'in kimligi icin basvurmamiz gerekiyor. Dogum belgesi icin bugun basvurduk. A bucuk haftada alirmisiz. Hem Turk kimligi  hem de Kanada  pasaportu cikarmamiz gerekecek. Bunlar da bir 3 hafta alir kanimca.

Aksamda ben yemek yapmak istemiyorum Tonny amca beni ozledi dedim, israrima dayanamayan Vahap beni Tonny Roma's'a goturdu. Ay nasil ozlemisim...

Mizmizlanmaya baslayinca oyuncaklar imdadima yetisti.
 Ve artik tulumlarin icine olmadigi icin tulum alalim dedim. Demez olaydim. Cihan cok terliyor diye, aksamlari, Vahap bunu benim aldigim ucuz ( 7 dolar ) onlara bagladi. Toys'r's'a gittik.


Ve babamiz benim butun karsi cikmalarima ragmen organik bir suru pijama aldi. Birsuru dedigim 4 cift 80 dolar tuttu. Topu topu 2 ay giyecek :))
 Eve geldigimiz gibi hemen makineye attim oradan da kuurutmaya ve hoopp cihana ;)) Nasil yakismismii ??
Bilerekten corap yeri olmayanlardan aldim. Gece ayaklari havalansin. Ben corapla yatamam daralirim, onunda daraldigini hissediyorum sanki.
Buda Cihancigim, ayaklarimda sallarken nasil kalkmaya calisiyor :) Etrafta cok daginikmis :) Yukariya cikmaya usenen biri daha varmis, o da ben, kazagimi da oraya atmisim.

28 yorum:

annelili dedi ki...

Cihan uyandıktan sonra çok haşin bakmış, yeni cicileri çok yakışmış...

Nehir İda dedi ki...

Pijamaları çok güzel. Ee sen bir de cihana az hareket ediyor dedin bak barikatlarla duruyor kuzum. Çok tatlı yine çok..

gutguturuna dedi ki...

canım benim sınavlarım var, dairedede işler çok yoğun bu sıra o yüzden nete girmeye vaktim olmadı uzun zamandır..sadece yayın yapıp, yorumları okuyup kapatıyordum..ama bu sabah cihana bi bakıyım diye kaçamak yaptım..canım çok üzüldüm..başından neler geçmiş, neler yaşamışsın..öncelikle doktorunu şiddet ve esefle kınıyorum..böyle bi hatayı nasıl nasıl yapar..inşallah kuzucukta bi yan etki kalmamıştır..zaten dediğin gibi çok az bi süre kullanmışsın..sonra şu fotolara baksana nasıl ağır abi benim kuzum..tulumlarını yerim onun ben..bu arada ben görmeyeli kilo almış maşallah dahada bi güzelleşmiş,yakışıklılaşmış..özlemişim vallahi cihanı..bu blok alemide ne tuhaf insan tüm büyüme sürecine tanıklık ettiği çocukları kendi yeğeni gibi algılamaya başlıyo bi süre sonra:))hatta haber alamayınca merak edip özlüyo..seni çokk çokkk öpüyorum..cihanıda benim için kocaman öp lütfen..canım tekrar geçmişler olsun..bak ankaraya gelirsen bende beklerim..sevgilerimle..

BALLI LOKMAM dedi ki...

demek yolculuk var anne çok sevinecek bu sürprize:))

neval dedi ki...

bebek eşittir dağınıklık,lekeli kazaklar öözellikle omuzlar ve koltuklarda lekeler demek normal yani :)
üzücü dönemi atlatmışsın ve arkadan sevinçler gelivermiş ,ne güzel
ana babalık galiba biraz da böyle galiba.

amak-ı hayal dedi ki...

Sen ye böyle yee doğumdan kilo fazlalığın yok galiba:):)

Bu cihan ne şeker çocuk böyle yane güzel bakmış:) acaba kaç çocuğun nette bu kadar çok fotosu var meşhur oldu bebeğin:)

içimizdeki karnaval dedi ki...

ciciler çok yakışmış...Yine neredeyiz bakışları onlar galiba :))
Annene kavuşacağına sevindim , şimdi işlem zamanı galiba.Kolay gelsin ,inşallah biran evvel kimliği çıkar minik civcivinin :)

Deli Anne dedi ki...

ehehe biliyordum geleceğini!!! İstanbul'da olacaksın değil mi Gülom?

Ayrıca iyi hissetmenize çok ama çok sevindm.

firdevs dedi ki...

Ay yaz gelsede bende TR'ye gitsem diye gun sayiyorum :) darisi basima yani :)

Cihan'in tulumlari cok seker :) ama ben burda ayaklari acik tulum bulamadim . Organik organik ama hangi bir seyi organik alicaz be anacim :) mamalar , kyafetler vs. organiklerin fiyatlari normallere gore iki kat daha pahali .

isoon dedi ki...

çoookkk yakışmış, maşallah.

sezobigo dedi ki...

ne güzel şu tulumlar çocuklar daha bir şirin gözüküyorlar içindeyoksa senin kuşmu şirin olan tuluma ciciclik katan):)
ooooo bende mi hasta olsam ne baksana ilgi tavan yapmış
şimid plan yapıp uygulamalı yoksa sezonun rutin hayatımıza renk katacağı yok
böyle mutlu günler diler kacarım:)

Taze Anne dedi ki...

annelili : tesekkur ettik :)

Ebrucum, yok ya onlar barikat degil, onlar slklstirilmis yastiklar, bizimki hala hareketsiz, tembel bu cocuk :))

Gutguruna : tesekkur ederim, sagol, allaha sukur kazasiz belasiz atlattik ilac olayini. KOtu bir deneyimdi geldi gitti :) Yolumuz anakraya duserse neden olmasin :) Dediklerin cok dogru bende yegenim gibi dusunuyorum cogu bebecigi :)

Balli lokmam ;) Ay evet insallah yolculuk olacak :)

Neval, cok dogru lekeli kanepeler :) kusmuk kokan bir anne. Sevinclerde var allahtan.

amak-i hayat : valla olmazmi bir 15 kilo fazlam var, da bu aralar saldim cayira :) daha ruhsal olarak az yemeye hazir degilim :)))

icimizdeki karnaval, valla bende cok seviniyorum, simdiden karsilasma hayalleri kurmaya basladim.

Deli annem, istanbul, gemlik, adiyaman, arasi gezecegim :) ama istanbulda dis hastanesine gitmek istiyorum. birazda istanbulun tadini cikarma istegi var. Artik bi aci kahveni icerim :))

firdevs, ben yazi bile beklemek istemiyorum artik, bunaldim bu kisda. zaten herseyini organigini cikarmislar, bizim herif benide yakinda birakip yerime organik alacak :)
burada ayaklari acik tulum cok var.
Fransizlar ayaklarin kapanmasinimi istiyorlar acep :)


isoon : tesekkur ederiz :)

sezocum , valla guzel oluyor simartilmak, sezoya soyle acilen simartsin seni :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok tatlı miniğin canım :) maşallah

sezobigo dedi ki...

gül senden bir ricam var.şu yanda cihanın fotoları slayt geçiyorye nasıl yapıyorsun bende bizimkini küçülüktenşimdi çok büyük ya)resimleri koyup yapmak istiyorum

Küçük Mucizem dedi ki...

Ya gül sen nerene yiyorsun bu kadar yemeği gerçekten maşallah ne metabolizma varmış sende. Adamcağız Tr diyor senin gözünün önüde midyeler dönerler uçuşuyor:)
pijamalarınızı ben de çok beğendim. çok yakışmış sıpaya da

Sihirli Günce dedi ki...

Çok tatlı bu Cihan.Bakışları çok şirin..
Anneye kavuşacağın için sevindim adına..
Cicilerini de güle güle kullansın canım:))

Deli Anne dedi ki...

Amanın senin başını kaşıyacak vaktin olmayacak belli.. İnşaallah kısa bir kaçamak vaktin olur en azından

aysun dedi ki...

Masallah Cihan'a cok seker annesi..Cihan'i bekleyenler cok sevinecekler bu seyahat isine. Evrak isleriniz de hallolur hemen insallah, zira biz Turk nufus cuzdani icin 1 aylikken muracat etmis ve 1 yasinda ancak alabilmistik:). Gerci burasi Kanada degil belki orada daha cabuk hallolur.

Taze Anne dedi ki...

sagol baharcim :))

Sezocum, sen bana mail adresini yazsana, sana oradan anlatirim :))

Deli anam, sorma ya bir suru sey almam lazim hediyelik :) Sen ne istersin soyle valla cekinme :))

Kucuk mucizem : hehe guldurdun beni valla yaa cok kilolarim var.

sihirli gunce, bizde cok sevicliyiz :)

aysun deme 1 yasinda aldiniz ay cok uzun surmus. 3 hafta surer diyor arkadaslar.

sezobigo dedi ki...

sezobigo@hotmail.com
işte mail adresim
hadi anlat anlat:)

aysun dedi ki...

Biz konsoloslugun oldugu bir eyalette degiliz ve islerimizi posta ile hallettik hep. Bu da belki onemli bir faktordur belki ama arkadaslarimdan da 6-7 ay oncesi alabilen olmadi:).Belki bizim bolgeden kaynaklaniyordur. Ama neyse ki Turkiye' ye girmek icin illa ki nufus cuzdani olmasina gerek yok.

Taze Anne dedi ki...

sezocun, civcivi yikayacagim sonra hemen yazarim :))

aysun, bizde konsoloslugun olmadigi bir yerdeyiz, postayla gonderecegiz. ama 3 hafta surer dediler islemler. bu arada siz hangi ulkedesiniz :))

Aysun dedi ki...

Biz Amerika'dayiz Gul. Uzak diyarlarda, yalniz basina cocuk buyutmeye calisan gruptan:)

keyf_i sibel dedi ki...

bu kaçamağa imrendim.cihanın cicilerine bayıldım. yemeklere ise ağzım sulandı.daha ne olsun:)))

Taze Anne dedi ki...

ay gercekten. Amma uzagiz ya. Amerika sanki kanadadan daha iyidir gibi geliyor. Tam olarak neresindesiniz bilmiyorum ama bizim burasi kutuplari aratmiyor :)

Taze Anne dedi ki...

sibelcim, ayda birkez insan istiyor, degisiklik oluyor.

banurose dedi ki...

coook yakismis pijamalar..o bezelye parmaklar da tam isirilmalik...

anneanneninemekleri dedi ki...

Çokkkk şeker,maşallah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...