17 Şubat 2011 Perşembe

Tembel Cihan :))

Suleyman donuyor, Bilal emekliyor :) Bir anne icin zor bir itiraf ama benim oglum tembel mi ne cikti :))
IMG_4177
Hala yuzustu bile zor birakiyorum. 5 dakika ya dayaniyor ya dayanmiyor, aglamalar feryatlar. Tamam oglumun hakkini yemeyim. 2 subat 2011, 5 ay bir bucuk haftalikken bir kere dondu, sirtustu vaziyetten yuz ustu oldu.



IMG_4178


 Tabi bir daha hic bu olayi yasamadik. Ha birde ba, ba hecelerini ard arda siraliyor son iki gundur. Vahap'ta bak oglum baba dedi, diyor :) Ama 3 aylikken anne demisdi :) Yani ben oyle algilamak istediim. 'nniiii diye cigliklar atinca, anne harmonisine benziyor :))

IMG_4176


Vahap'in annesi dediki, eger Nursan'a yani Vahap'in en kucuk kiz kardesine benzerse 1 yasinda anca otururmus :)) Nursan hala da agir bir insan. Sanirim karekterlerimiz gercekten bebeklikten itibaren sekil aliyor. Bence Cihan'in cenesi annesininki gibi dusuk olacak. Simdi bile surekli konusuyor. Yani surekli oyuncaklara bakarak sesler cikariyor. Tabi aslinda cok konusan erkekler pek de cekici olmazlar. Erkek dedigin biraz oturakli ve agir abi olmali. Cihan umarim bu konuda babasina benzer.
Ama korkarim ki bizimkisi ikimizinde gicik yonlarini alacak. Tam tersi olsa daha iyi olurdu.

IMG_4174

Cok eskiden Vahap'in anlattigi bir fikra vardi. Cok gulerdim.

Simdi bir kadin varmis. Bu kadin cooookk guzelmis. Ama bir okadar da salakmis. Yani beyin denilen sey buna ugramamis. Semsiye tutanlardan. Bir de adam varmis. Profosormus. Cok zekimis ama bir o kadar da cirkinmis. BU kadin ve adam dansa kalkmislar. Kadin adamin cirkinligiyle dalga gecmek istemis. Sizinle bir cocugumuz olsa ne muhtesem olur, di'mi . Benim guzelligimi sizin de zekanizi alir, demis. Adam da, ya tersi olursa :)))



Bizim durumda buna mi ne dondu, benim bunu senden bunu benden alsim dedigim hersey ters tepti, tek tipi git gide bana benziyor. Onun icnde ozel bir calisma izlemisdim. Yani eger hamile kalmayi planliyorlsaniz ve cocuk size benzesin sitiyorsaniz benimle irtibat kurun :) Gerekli puf noktalari soylerim. Ve cocuk garanti size benzer :)))
IMG_4173

Haa birde su Hurrem meselesi... Acayip etki altin da kaldim, evde Haseki Sultan edalariyla geziyorum. Cihan'a da Sehzade Cihan diyorum dizi boyunca :)) Hatta Vahap'a suraya bak erkek dogurduk ne serbetimiz oldu ne de altin sacildi... Vahap'in anneside bana aferriinn gelinime dediginde, Vahap erkek olmasi onun sayesinde degil. Gerekli kromozomlari ben gonderiyorum. Kadin bu konusa etkisiz dediysede, annesi ben anlamam. Kadin dogurur diyip son noktayi koydu :))

_________________________

Her fotograftan sonra arka plani toparlayim diyorum ama her seferinde unutuyorum :) Terliklerim cok komik duruyor.

19 yorum:

Unknown dedi ki...

ayyyyyy sorma bizimkide t-e-m-b-e-l
18 aylıkken yürüdü desem daha anlaşılr.milletinki9-10 da başlıyo ki daha erken olanlar var :(
ama şu da bir gerçekki sağlıklı olsunlar ağır olsunlar:)
bir ateşlendimi hastalandımı insanın gözü sadece iyi olsun lök diye yanım da otursun diyor.
bu arada bu çocuk acayip büyümüşü geliyor gözüme
hürremgülü bundan böyle adın hürremgülü hatun olsun.cihanada şehzade deriz gönlün olur:)
kendine iyi bak

dilek dedi ki...

Dr'a sordunmu? Ne diyor. Her çocuk farklıdır dert etme sen...hepsi aynı olacak değil ya...KOnuşması,dişi,tuvalet eğitimi, yürümesi her bebek için farklı zamanlardadır. Üzme kendini:) Cihan'ın fotoları yine süper....Ps: mimlendin şekerim bu arada:)

Kronik Bunalim ... dedi ki...

daha cok erken annesi sen bilale bakma, dunyaya tesrif icin 43 haftayi bekledi ama bir geldi pir geldi, sanirim karnimda kaybettigi zamani telafi etmek icin cok acele ediyor :))
sehzade cihan yaramazliklara baslamak icin uygun vakti kolluyordur annesi.. acele etme, agir abi olsun o, onun bakislari bile yeter ;)

Unknown dedi ki...

Sezocum haklisin valla saglikli olsun kuzularimiz :)) Yok kiz ne hurremi :)) Ben cirkinim :)

Dilek, doktor ayni dedigini diyor, hepsi farkli modelmis bunlar.

Kronik bunalim : ya aslnda acele etmemek lazim. napalim bizimkiside 10 gun erken geldi ama dunyadaki eylemlerini agirdan aliyor :)

Ebru dedi ki...

Terliklerini yazını görünce farkettim:) Cihana bakıyoruz valla terliklerini görmüyoruz.
Uğraşma şu çocukla yok yavaş yok tembel. Her çocuk farklı kıyaslama da sağlıklı mı gerisi hiçç önemli değil. Hem gayet hareketli görünüyor yerdeki örtüyle cebellşmesinde.
Fıkra güzel ben de seviyorum bu fıkarayı:)
Cihanı öp emi.

NİLÜFERCE.... dedi ki...

:)))fıkraya ayrı bir güldüm hürreme ayrı:)))ama fıkraya hala gülüyorum niye dersen geç algıladımda biraz:))))Allahda seni güldürsün:)Şehzade cihanı merak etme canım erkek çocukların canı ağır olur,tecrübeyle sabit eminim yani kızlar 1 yaşına kadar kilo ve boy olarak aynı gün dğan erkek çocuğa göre çabuk gelişir ,erken diş çıkarır,oturur vs..sen şimdiden onu yaşına girince nasıl zapt edicem diye düşün,bak kablolar gördüm mesela yerde,köşeli eşyalar,biblolar,süsler hepsi koliye:))bebek kokusu.com sitesine üye ol orada online dr.lar var ben çok soru soruyordum 3tane olmasına rağmen ertesi gün mesai saatleri içinde cevaplıyorlar unutmadıysam göztepe hstnin dr.larıda vardı tavsiye ederim anneler içinde var:)

Unknown dedi ki...

İlahi Gülll , çok şekersinnn...Ama tüyoları bilmek isterim vallahi.Oğlum babasının kopyası , belki ardından gelecek bebiş bana benzer , süper olur ya, minik ilknur lar :))))))
kızkardeşim okusa kabus derdi kesin..Öpüyorum arkadaşım

iremmiss dedi ki...

Ya benim bildiğim erkek bebekler geç döner geç yürür.Maşallah çokta tatlı.Ayına göre çok normal geldi.Etrafımda ne kadar erkek annesi varsa hepsinin geç döndü yürüdü. Cihanda şehzadeya ağırdan alıo napsın çocuk :))

Mrsgul dedi ki...

vallahi benim duydugum erkek bebekler genelde her konuda kizlara gore tembel oluyor.benim erkek yegen ve kuzenlerimin tamami gec konustu, gec yurudu. kzilar da aksine cin gibiler. mesela ben :)) 9 aylik tutunarak yurumeye baslamisim. 1 yasindayken yururken resimlerim var yer cucesi olarak :)) o yuzden cok pimpirik yapma..cihan cok tatli. orda olup yumuslamak istedim ..masallah.xx

ahsen58 dedi ki...

desene benimki çok hareketli 7 ayına yeni girdi hiç durduramıyorum sürünüyor ama her çocuk bir değil canım benim büyük oğlum da geç sürünmüştü önce sağlıklı olsun da herşey olur zamanla erkek dediğin az konuşur dedimşsin desene bizimki çok geveze çene hiç durmuyor muhteşem yüzyılı bende izliyorum haseke sultanlık sanada yakışır be senin hürremden ne eksiğin var aslan gibi oğlan doğurdun :)))

bahriye-krm dedi ki...

gül böyle düşünme,her çocuk farklıdır...bazıları hiç emeklemeden bir anda yürürler...
o yüzden de lütfen cihan'ıma tembel falan deme :))
şu tiyoları ben de merak ettim...kerem göz rengi hariç babanın kopyası durumunda da :))

Unknown dedi ki...

ilknur ve bahriye , tamam hamile kalma kararindan once bana soyleyin, tiyoyu vereyim :)) Burdan olmaz :)

irem, banu ben bu olayi bilmiyordum. Iyi ozaman tembel degil benim oglum :)

ahsen, eee bak seninki kiz o yuzden, kizlar zehirmis :)

Nil dedi ki...

Gül sen demesen arka plana falan bakacağım yoktu :)

benim kızım da tembel. hiç emeklemedi hep süründü ve birden yürüdü. Ayrıca kızım çok çok konuşuyor ki bu huyu ne bende ne babasında var. kime çekti hiç anlamıyorum.
Gül ne sultan ne haseki ne hatun olmak hiç bana göre değilmiş. Kadın şehzade doğurdu ama koklayamadan aldılar elinden.

özlemnitta dedi ki...

Hayır erken yürüyünce madalya mı takacaklar,bırak ne zaman isterse o zaman yürüsün şehzade.Keyfi bilir onun:))
Hem dediğin çok doğru ya anneye ya babaya benziyorlar böyle durumlarda.Cihanda baba tarafına çekmiş anlaşılan..Valide Sultan gibi dolaşıyorsun hee.:))

anneanneninemekleri dedi ki...

Daha çok küçük annesiiii,yerim ben onu.O DA KENDİ BAŞINA BİR KİŞİLİK KİMSEYLE KARŞILAŞTIRMAYIN.çOK ÖZEL BİR BEBEK ALLAH BAĞIŞLASIN.

neval dedi ki...

terlikler güzel,en azından beninkilerden güzel ;)
bebişe işkence etme taze anneciğim; gariban ecel terleri döküyor,annem çevremde ne yapıyor deyip meraklı meraklı bakmaktan emeklemek aklına gelmiyor bile.
çocukların en kötü huyları aldığı kuramına sonuna kadar inanıyorum

firdevs dedi ki...

bizim minik 4 gun sonra bir yasina girecek , daha yeni koltuklardan tutup siralamaya basladi :D yani bir insan yavrusu bu kadar mi tembel cikar kardesim :))))

benim ogluma bakip kendini teskin edebulusun gul :p

Rozerin'in Annesi dedi ki...

her cocuk farkli gelisir o yuzden uzulme ne zaman hazir olursa o zaman donmeye baslar...sevgiler..

Unknown dedi ki...

Kucuk mucizem, normalde kizlar once olurlarmis. Desene senin oglana ihtiyacin yok :)) giz gozbebekleri olmus :))

sihirli gunce :)) cok dogru valla madalya takacaklar sanki :)

anneanneninemekleri : aslinda hicbir bebekle karsilastirmamali gercekten. Hepsi ayri model sonucta

neval, bunlar yeni, eskilerini gorsen korkardin :) evet aslinda cocuk bu kadin ne yapiyor dercesine bana bakiyordu

firdevs :)) seninkide cok sekermis :)) Cihanda oyle olur sanirim.

Rozerin'in annesi : oyle dogru.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...