8 Mart 2011 Salı

5 gun...

Hic heyecanli degilim, aksine icim biraz buruk...
Ben bu adami cok seviyormusum megersem. Ufff... Cok ozleyecegim. Nasil yapacagim yanimda o olmadan. Vahaaapppp.... Askkiiimm..... Aksine bu haftanin her gununu olumsuz kilayim derken basima gekebilecek zamansiz en kotu kadinsal bir mevzu geldi. Sinirim bozuk...
Dahasi. Gozlerimi her kapattigimda gozumun onune once kuzenlerimin sevimsiz espirileri geliyor

- Aaaa gulu 1 gonderdik 2 aldik...
Ozer abim aynen soyle diyecek
- Kiz gulo, sen gormeyeli bayagi gogus yapmissin :( HAHAHA
Yine ozer abim, dolabi acar sut yoktur, bardagi bana uzatir
- Bir bardak sut sagarmisin benim icin.
Yaaaaa ozerrr abii yaaa :((((
Teyzem yine baslayacak az ye, ( sanki her allahin gunu simit, kebap bulabiliyormusuz gibi )
Arkamdan sisko oldugumu soyleyecekler.

Adiyaman farkli olur. Onlar bu halimi cok sevecekler. Kadin dedigin etli butlu olmali :) Hehe...
Iyi geceler arkadaslar...
Ezel bitti, Vahap ben yatiyorum demeden ben demeliyim :)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Tu vas rester longtemps à Paris :)

ASLI dedi ki...

yaa ne komiksin :)
$u evde süt bitmis benim icin bir bardak sagarmisin kismi harika..Derler mi gercekten..Ben de sinir etmek istedigim bir süt veren birine kullanmak üzere aklima yaziyorum..Harika :))

Ebru dedi ki...

Beni kocam böyle çok sevdi de sustur canım.
İyi uykular cihanı öptüm.

Nil dedi ki...

kulaklarını tıka. özer abine de ki: anne olamayacağın için emzirmenin ne muhteşem bir duygu olduğunu asla anlayamayacaksın.

New York'tan dedi ki...

:) Gul'cum tadini cikar seyahatin, dusunme bunlari, daha yeni dogum yapmisin kilo tabiki olacak :)

neval dedi ki...

ne diyelim ?
ayrılıklar olmasaydı kavuşmalar bu kadar güzel olurmuydu ?

Unknown dedi ki...

Mutfaktan mis kokular, JE vais rester 1mois à paris, 1 mois et demi en turquie :))

Asli Yaa aslii aklinda bulunsun canim :) Sende dersin

Ebru, oyle diyeceigm zaten. Tek savunmam o.

Nihancim, oyle diyecegim :)

Seyma, evet tadini cikarmak lazim :)

Cok dogru neval.

Kronik Bunalim ... dedi ki...

ay canim cok uzun ayri kalcakmissiniz ya
benim bile icim cizzz etti :(
babasi cihani tekrar gordugunde cihan cok degismis olucak ..

kilo konusunda hic kimseyi takma turkiyede banada demedikleri kalmadi
annem bile kizim bir an once toparlan cok salmissin kendini demisti
epi topu 66 kilocugum ama batiyo iste batana alistilar ya hep 47 kilo gormeye
sende ayni durumdasin gul cok fazla bi kilon yok salla soylenenleri ..
o kilolarin sayesinde bu kadar guzel bebisler dunyaya getirdik olucak o kadar ;))

Unknown dedi ki...

Canim ya cok haklisin. Ben de 68 kiloyum bende hep 49, 50 arasinda gidip gelirdim. Simdi boyle, nolcak bakalim. Vahap cihani ozler bende onu, beni niye kimse ozlemiyor :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...