20 Mart 2011 Pazar

Eiffel Kulesinde Guzel bir gun...

Bugun pazardi. Direksiyon Eyfel kulesi. Ozlemisim o demir yiginini e yalan soyleyim. Sansimiza harika bir hava vardi. Ama en cok metroda zorlandik. Allahim ne zormus metroda pusetli olmak. Inmeler cikmalar. Gozunu sevdigim ulkem her yerde asansor var. Cihan Ciktigimiz gibi uyudu,

Gorundugu gibi cikmaya debelenirken

IMG_0241



Cihan bey yol boyunca uyudu, o yuzde ilk fotolar onsuz oldu...
Ve ta ta tataaammm.... Meshuurrr eyfelll...

IMG_0011

Vahap'in siskoo esi
IMG_0013

Bunlar tuhaf geliyorlar. Butun gun bu sekilde bekliyorlar. Acaba hic tuvaletleri gelmiyor mu??

IMG_0019

Bu bizim Suna, ikizlerden biri

IMG_0023

Aylin bakip benim ikizlerimde boyle buyucekler diyordur simdi :)

IMG_0024

Sansimiza harika bir hava vardi

IMG_0025

Vee benn...

IMG_0032

Uyuyan ve istedigimiz zaman uyanmayan prens

IMG_0037

Hehee!! Kulakk yaptim...

IMG_0067

Tek eksigim Vahap'im...

IMG_0068

IMG_0079

IMG_0081

Ikizlerimizden digeri kiz kardes Nur.

IMG_0085

Bu cocugu saclari cok tuhafti, herkes fotograf cekinmek icin siraya girmisti bizde payimizi aldik. Ama kendisi biraz sinirlendi sanirim :)))

IMG_0092

Kiymetli gunler arkadasim crepe au Nutella yememi istedi, ben krep yerine Gofret aldim ama nutellali. Agzima yuzume bulasti.

IMG_0099

Uyuyor ve birde guluyor.

IMG_0101

Sein Nehrine karsi

IMG_0126

Ben uyandirdiimmm!! Hahaa! Kotu anne

IMG_0181

IMG_0191

Eifel kulesinide fetetti oglusum.

IMG_0200

IMG_0205

IMG_0210

IMG_0219

IMG_0222

NOT : 1) Dogru durust tuvalet yok. Olanlarda cok pis. Yani zorunda olmadikca gitmemeli. Ama benim ulkemde oylemi heryerde tuvalet var. Bazi yerler berbat cis kokuyor. Eee napsin adamlar yokki. Ortaliga yapiyorlar.

2) Eger birgun yolunuz duserse aklinizda bulunsun suyunuzu yaninizda goturun yarim litre su 3 bucuk euro coookk kazik.

3) Pusetle cok zor, kanguru tarzi seyler ene iyisi

4) Parise giderseniz sevdiklerinize paris hatirasi almak isterseniz kulenin onundeki zenci saticilardan alin. Cok ucuzlar diger yerlere gore. ben 20 tane eiffel kulesi anahtarligi 4 euroya, 3 tane eifel kulesi kaplamali aynagi 7 bucuk euroya ve 6 tane dolap magnetini 7 euroya aldim.

5) Romanya birlige girdikten sonra ortalik cok kotulesti. Heryerde yakaniza yapisip sizden para koparmaya calisiyorlar. Hic konusmayin bile. Cataniza, cocugunuza aman cok iyi bakin.

22 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Oh sefan olsun gez gezebildiğin kadar:)
Aynen öyle söyledim vallaha ama çabuk büyümesinler:)))
Canım yanlış anlama ama Bir daha uyuyan çocuğun fotoğrafını çekme çeksen de koyma nazara gelecek kuzucuk üzülürüm sonra.41 kere maşallah sübhanallah.

Su ne kadar pahalıymış öyle :(

sezobigo dedi ki...

gül anlatımların çok iyi sanki ordaymışım gibiyim iyi geliyor bana.resşmlere bayıldııııııııııımmmmmmm gerçekten.çok güzel çıkmışsın.
paşamız ne güzel sana zorluk çıkarmıyor aferin kuzuya
iyi eğlenceler bacım:)

Nehir İda dedi ki...

Ne güzel resimler sayenizde görmüş olmak da yeter ne yapalım:) Çok sevindim hava güzelmiş cihan size resmen haydi eğlenin ben uyuyacağım demiş. Uykurken de çok güzell uyanıkken de.
Tuhaf saçlı çocuk kızgın görünmüyor sarmış genç kızları keyifli gibi:)
Öpüyoruz sizi.

dilek dedi ki...

Bide Cihan'ın kilosuna laf ediyosun...Maşallah ısırmalık bu yaaaa:)Resimler yine süper..Yanlız bu Paris'ten sayende acaaaip soğudum..hayır zaten gideceğim yok ama olurda gidecek olsam "gitmem" diyecem valla:)

Seda dedi ki...

süperler yaa :) ne kadar da güzel fotoğraflar gülen yüzlerr :) bu mutlulugunuz hep daim olsun inşallah:) gerçekten çok şanslısınız hava gerçekten güzel görünüyor biz gittiğimizde çok çok kötüydü :((

OZLEM ANNE dedi ki...

PARMAK AGZINDA CIHAN;LI EIFEL BASKA GUZEL :)

didem dedi ki...

Fotolar harika! Pozlar cok orijinal. Ailenle guzel bir gezi olmus. Cihan da uyudukca uyumus.! Istesen uyumaz:)

annelili dedi ki...

Alemsin ne diyeyim. Seni okurken sanki yeğenimle konuşuyormuşum gibi geliyor. Bana yaşadıklarını bir çırpıda anlatan haliyle...

Sihirli Günce dedi ki...

Bonjour Gül.Comment ça va?Kelimelerin yazılışından emin değilim.Ortaokul bilgilerimden de;))Ama sen anlamışsındır..Valla çok hoşuma gitti görüntüler.Ne güzel bir gezintidir o öyle.

feyza dedi ki...

çocukla bir yerlere gitmek çok zor oluyor helede hareketlendiği dönemde 15 aylık kızım şuan gittiğimz yerde yorulmaktan başka bişey anlamıyorum şuan en iyi zamnları keyfini çıkarın bence

Taze Anne dedi ki...

Aylincim koymam bende o zaman. Gelmesin nazara kuzum :))

Sezocum, ay yoksa gezi yazarimi olsam :)) hehee... Evet akilli oglum benim, anasini hic uzmuyor ama

Ebru, ay ne bilim ouyle bir hali vardi :)) Oglusum cok akilli hep etrafina bakiyor.

Dilek :) Yokk kizz bana bakma sen, gelecekseniz gelin tabi :) ben guzellikleri yaninda kotu yanlairnida soyluyorum sadece
He bide fotolarda kilosu yerinde gorunuyor aslida o kadar tombis degil.

Seda, insallah bir dahaki sefere sizde guzel bir havada gelirsiniz. tesekkur ederim guzzel dilekleriniz icin.

ozlem :)) gercekten :)))

didem he valla istesen hayatta uyumuyor bunlar

sagol annelili :))

mercii ca va bien :) sihirli gunce cok guzel yazmissi yani bir hata yok. Tesekkur ederiz.

Feyza, su anda gercekten rahat bakalim biz napacagiz dedigi zaman gelince

Küçük Mucizem dedi ki...

ben önce çılgın saçlı çocuğu farkedemedim desem. yani adamı farkettim de sanki birşeyin önünde durmuş gibi geldi. sanki arkasında heykel varmış gibi. sen deyince dikkat ettim. höh dedim. nasıl uyuyor yahu?
bir de bu ne samimiyet? vahap enişte kızmasın sonra :) muck

iremmiss dedi ki...

Maşallah Cihan'a :) Aaaaa su ne kadar pahalıymış yaaa gidersem suyumu alırım. Resimler çok güzel ne güzel ailecek geziyorsunuz maşallah :)

New York'tan dedi ki...

OOh sefan olsun Gul. gez bakalim :)

pinar dedi ki...

cok guzel fotolar canim gez toz keyfini cikar ailenle mutlu gunler gecirmn dilegiyle:)

keyf_i sibel dedi ki...

valla günlerdir sadece okuyorum seni..gazete eki gibi keyifle.resimler süper, kardeşlerin, cihanın .gezdiğin . yediğin, içtiğini çokkk güzel yazmışsın.ama kardeşim ne aşkmış be "vahap ta vahap "her yazıda...allah ayırmasın, aşkınız hep daim olsun canım...

neval dedi ki...

romanya bile girmiş hainler bizi almıyorlar .resimdeki aney galiba benziyorsunuz .(aslında hepiniz)
gez boşver bidahakine bebiş ayaklanınca biraz zor gezersin.

öz'üm dedi ki...

çok ama çok güzel...

Minişin annesi dedi ki...

Fotoğraflara bayıldım bir de minik Cihan'a tabi. :) maşallah çok uslu bir bebek Allah bozmasın canım..

Hayatın Tatları dedi ki...

KENDİMİ FACEBOOK TA SANDIM BİR AN FOTOGRAFLARIN ALTINDA BEĞEN BUTONU AROYORUM. ÇOK GÜZEL ÇIKMIŞSINIZ AİLECEK. GÖZLERİNİN İÇİ GÜLÜYOR . BOL BOL KEYFİNİ ÇIKAR ŞEKERİM

gutguturuna dedi ki...

ne güzel geziyorsunuz..senin ağzım açık takip etmekteyim..bizim içinde gez toz..sefan olsun..bu arada cihan git gide günden güne dahada bir güzelleşiyor..nasıl değişti..kız çocuklara benzemiş bu fotolarda..rabbim nazardan gözden saklasın prensi..öpüyorum her ikinizide..

kiymetligunler dedi ki...

Canim, postunu yeni okudum ve benim yerime nutellali wafel yedigine cok sevindim! Esim sagolsun pazar kahvaltisina bana krep yapti ve yedim:)) Bizleri unutmadigin icin tsk ettim!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...