26 Mart 2011 Cumartesi

Paristeki gunlerimiz Ve ozlenen Ask...

Kac gun oldu bir turlu yazamadim. Gunler hizli bir sekilde akip geciyor. 2 hafta oldu neredeyse geleli. Havalar cok guzel. Bol gunesli. Askililarla geziyyorum ben ama millet bana tuhaf bir sekilde bakiyor.
Hersey guzelde tek eksigimiz babamiz. Vahap'i cok ozledim. Iyiden iyiye hissediyorum yoklugunu. Ne sekermis megersem. Birdaha asla hicbirseyi sikayet etmeyecegim. Yeterki hep yanimda olsun.
Dun annemle République'e gittik. Elektronik esya magzasina gidelim dedim. Evdeki telefonu degistirdik. Ben hediye ettim zzooorrllaa :))
Diger sorun ise, kilolarim. Vahap bugun bana ben 90dan asagiya iniyorum sende 70den yukari cikiyon ortada biryerde bulusuruz dedi :(( Artik cookk kararliyim.

Ikizlerin yeni oyuncagi
IMG_0002



Burasi bizim apartmana giris. Paris binalari hep boyle, bir buyuk kapidan girersiniz icerde bir koy barinir. Hepsi boyle. Baska fotolarda koyacagim zamanla. Bizimki kicik sadece 3 tane bina var.
IMG_0004

Annesine dil cikaran bebis
IMG_0009

Burasi République yani Cumhuriyet meydani. 1 mayista buralari doluyor. Yuruyecek yer bile bulunamiyor.

IMG_0014

Ana Ogul
IMG_0017

Bu afis komik geldi. Uzerinde Aska bayilirim yani ask yapmak anlaminda alttada birgun yine yapmak isterim.
IMG_0025

Disin arasinda bisey mi var ??
IMG_0036

Yine Republique meydani
IMG_0047

Aslan ve bizim kardes... Kuyrugundan tutmus kacmasin diye
IMG_0052

Burasi da Canal Saint-martin. Amelie filminde Amelienin durdugu kanal bu.
IMG_0060

Aksam olmak uzre. Insanlarda bi kosusturma.
IMG_0081

Bunlarda yeni yappilmislar. Public tuvaletler. Haritalari bile var :))
IMG_0085

Ilginc geldi
IMG_0087

Evimizin erkegi... Cookk buyudu cookk
IMG_0105

Pasta aldik ama cihan pastayi guzelce elledi :))
IMG_0130

14 yorum:

Ebru dedi ki...

sen yazamayınca biz de cihanı özlüyoruz hani derler ya elimize doğdu her resiminde başka 1 ay önce yarar elleri yukarı dikerdi şimdi oturmuş çil çıkartıyor çok tatlı amaa çok.
Benim için öp lütfen.
O köprüde senin de resmin var mıydı öncedn yanlış mı hatırladım?

Ebru dedi ki...

ha ben türkçeyi unuttum ya:)
yatarak elleri yukarı dikerdi diyememişim.
bir de çil değil dil:))

Not: q ve f klavye kullanıyorum iş ev arası sonra da böyle türkçe özürlü:(

özlemnitta dedi ki...

Sayende kısa bir Paris turu yaptık.Sağol valla;)Ara ara yaz bak bekliyoruz böyle;)))

annelili dedi ki...

Eğlenci fotolar olmuş yine, Cihan'ın ifadesi değişmiş. Büyümüş resmen...

New York'tan dedi ki...

ay ay cok tatli olmus ilk fotografta, saskin bir hali var :)

dilek dedi ki...

aha aha ahaaaa:))) vahap'a gülüyorum...kilo meselesine:))) oralardan bile seni kızdırıyo:)Cihan'ın dil çıkaran fotosuna bayıldım bayıldım:)

kiymetligunler dedi ki...

Cihanin mimikleri degismis sanki, buyumus, bilerek poz veriyor sana annesi:)) Tatilin insallah guzel gecer, gecmemesi mumkun mu annen ve ikizlerle? Amsterdamda hava cok guzel:))

İkiz Annesi dedi ki...

Ah o Cihancığı bir görsem ısıra ısıra yiyeceğim sanırım 41kere maşallah:))

ASLI dedi ki...

Yaa ne komiksiniz kocanla sen.Ortada bulusuyorsunuz hee..Sakin bulusma!:)Ayrica sen dogum yapali ne kadar oldu ki anca verirsin.Cok güzel gözükyorsun gercekten.Paris´ide cok begendim.En azindan buradan daha güzel oldugu asikar :)Cihan´in su arabasindaki resmi harika.Gözlerinin ici gülüyor ya cocugun resmen.Benim icin öp lütfen :)))

Minişin annesi dedi ki...

Cihancık maşallah sana gerçekten büyümüş annesi babası görünce tanıyamayacak ;)

Deli Anne dedi ki...

Vahap gene kibarmış Gülom, hiçolmazsa ortada buluşalım deme nezaketinde bulunuyor. İlter ha gayret eşleşmeye az kaldı diyor bögühühü

Deli Anne dedi ki...

İkizlerin yeni oyuncağını da yerim.. iyice cinleşmiş kalabalıkta bakıyorum da:)

Nil dedi ki...

Gül benimki de 3. katı çekmişsin diyor. Vahapın laf sokması bile daha kibar :)
ikizler annene daha çok benziyor.
cihan gülünce gözlerinin içi de gülüyor. o dilini yerim onun

Hayatın Tatları dedi ki...

paris çok güzel...stop
cihan her geçen gün büyüyor.. stop
sen şişman falan değilsin daha bebek emziriyorsun veririsin... stop
1 aydır alpan diyet yapıyor spor yapıyor ben onu geçtim kiloda... ühü ühüü ...stop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...