26 Nisan 2011 Salı

Adiyaman'a gidis...

Neredeyse bir haftadir Adiyamandaydik. Vahap'in bir kucugunun evinde kaldik. Evi cok guzeldi.
Disardan bir gorunum...

IMG_0094

Site icinde biryer. Luks denilebilecek cinste. 4 kizi var. Erkegi tutturamadilar. Onlarin halini gordukten sonra 2'den fazla yapmama karari aldim. Bir haftada bende akil kalmadi, kavgalar, gurultuler, kizlarin bagrislari.

IMG_0029

Kizlar coookk zeki, en buyukleri haric. Feride Cihan'in saginda Turkiye genelinde yapilan bir sinavda turkiye 50. oldu. Zeynepte ayni, Ahsen zaten tam bir bitirim. En buyukleri ergenlik kriiznde. Babasi onu her an oldurup katil olabilir :)))
Ama en komikleri Yine Ahsendi. Ona ingilizce birkac kelime ogrettim sonra birara yanima gelmis Gul abla obur kurtce tesekkur ederim nasil deniliyordu demezmi :))

Adiyaman cok yagmurlu gecti. Cihan'i evde biraktik carsiya ciktigimiz zamanlarda. Lc Waikiki'yi kesfettim bir suru sey aldim kendime, cok yakisti dediler. Sonra kaynanam bana dogum hediyesi aldi. Ne oldugunu yakinda fotoyla koyarim. Evim icin 2 degisik perde siparisi verdim.

Cihan'i ozel hastaneye goturduk, burnundaki et ciddi birseymis. Doktor o et alinmali dedi ama etin icinde damar ya da sinirler olabilir dedi. O yuzden emar cekilmeliymis. Bebek oldugu icinde anestezi yapilmaliymis. Derken biz napsak netsek dedik, Nursan vahapin en kucuk kiz kardesi nisanlisiyla gorustu kendisi Malatya'da staj yapiyor tip son sinif ogrencisi. Hocalarina sormus onlarda benim doktoru dogrulamis. Hocalar madem Kanada'da yasiyorlar orada yapsinlar demis.  Daha guvenilir gibi seyler demis. Gozunde de birsey yokmus yalanci kayma gibi biseymis.

Son 2 haftaya girdik. Vahap'i ozleme son hiz devam ediyor. Bu arada kilom hala sabit....
IMG_0087

Kunefe. Nursan yerken cektim. Tadi guzeldi ama peynirin yogunlugu pek hosuma gitti diyemem.
IMG_0011

Iskender 85 diye biryer. Guzeldi ama birkac turiste bizi sattilar. Dogru durust ilgilenmediler.

IMG_0002

IMG_0001

Cihan'i sebek yaparken :)

IMG_0052

Kahta'dayiz simdi. Bloglar acilmis. Simdi arkadaslarimi okuyacagim :)

19 yorum:

neselihaller dedi ki...

ay kardeşim ne güzel zaman geçiriyorsunuz...özendim vallahi..bu arada Cihan'ın şebek hali pek hoş olmuş :-))

Kilom kilom deyip durma arkadaşım döverler adamı vallahi...yok senin birşeyin...fıstık gibisin maşallah

Adsız dedi ki...

ohhh bol bol gezmeler, bende bugun sana bakmıştım..

Minişin annesi dedi ki...

Gülcüm özlettin kendini. Keyfinizin yerinde olmasına sevindim. Cihan'ın burnundaki et için çok geçmiş olsun diyorum. Bir de söylemeden edemeyecem künefenin görüntüsüne bittim..

Unknown dedi ki...

allah iyiliğini versin cihanın hali ney öyle öldüm gülmekten:))
kızn sorusuda öyle:))
iyi az kalmış hadi bitirdin gezmeleri.
et sorunu için üzüldüm inşallah küçük bir operosyındur.
sevgiler

Ebru dedi ki...

Çok özledim sizi özellikle de cihanı. LCW'den alırım ben de hep son 1 yıldır da C&A ama LCW kız çocuklarda çok daha seçenekli değil mi?
Canım sen yoktun bak cihan gibi idaya da hep geniz eti filan diyorlardı sonra kulak mayısın 16 sında ameliyat olacak ve son bulacak.
galiba ankara ya gelmeyeceksin:(( eşime bile demiştim :)
cihan büyümüş umarım seni yormamış ve üzmemiştir kimse:)
İkinizi de çok öpüyorum

Deli Anne dedi ki...

Ay çok özlemişim Gülom postlarını.. Bir de alışmamışız bunca sessizliğine bir yanım eksikti sanki:)

neval dedi ki...

kızların içinde kızılcık bebek. lokantada konuşsaydın biraz ing. bak nasıl pervane olurlardı. sahi elin gavurunda ne var da böyle üstlerine düşüyorlar bizim ameleler?

Hayatın Tatları dedi ki...

kuzuuu hoşgeldin özlettin yine kendini. cihana bayıldım yine tam şebek olmuş. burası Türkiye şekerim hemen 1 dolara 1 euroya satılırsın aslında sen işi bilememişsin konuşsaydın yaa ingilizce bir güzel muamele görürdün gerçi o zamanda hesap kabarabilirdi. bu arada tatlı derken pastadan bahsetmedim ben sana özel incir tatlısı yaptım ona bak dedim :)

İkiz Annesi dedi ki...

Haber aldığımza sevindim canım.Ne güzel geziyorsun canım sefan olsun Cihan biraz daha büyümüş sanki:)

Unknown dedi ki...

Bende sizleri cook ozledm herkese birazda olsa bakmak istedim. Ama gelin kismiyiz nette fazla kalmayim dedim.

New York'tan dedi ki...

Az kalmis donuse Gul, nasil geciyor zaman di mi :) tadini cikar ye ic , aklin kaliyor sonra :)
Dr islerini bence de Canada da hallet tek basina karar vermemis olursun hem sigortadan da yararlanirsin, tekrar kontrele goturmek gerekir alan, Mirzahan'in kucukken emari cekildi, uyutuldu, korkulacak bir sey degil.

dilek dedi ki...

valla özlemişim canım yaaa...bu gece rüyamda gördüm seni ve cihan'ı hatta..hayırdır inşallah..Adıyaman'a gel dedin ya o kalmış olmalı aklımda....

LCW bizimde uğrak yerimiz...oldukça uygun fiyatlı herşey..ürünlerin çabuk şaftı kayıyo ama olsun..öptüm...

Nil dedi ki...

imajmaker olunur da bu kadar olunmaz ki. takke ve güneş gözlüğü. allh sizi bildiği gibi yapsın e mi gülo.

hava soğuk değil mi sen yine cıbıl cıbılsın :) neyse cihanı soymamışsın bu sefer :)

künefe de iskender yazısını görünce aha iskenderun ne alaka falan oldum.
ben hataylıyım ama ben de sevmem künefeyi.

ah bizim de gidip bir kontrol ettirmemiz lazım geniz etini. ece zor nefes alıyor uyurken. ameliyat beni hep geri adım attırıyor.
umarım korktuğumuz gibi bişey değildir gülom. dön artık evine özledik yahu

özlemnitta dedi ki...

Cihan'ı özlemişiz.Tabii seni de:))Ohh gezmelerin tadını doyasıya çıkarıyorsun ne güzel.Fırsat buldukça yaz böyle:))

kiymetligunler dedi ki...

Gulooo, ozlemisim yaaa..Resimler super, iyi gordum seni! takke Cihana cok yakismis cok:))
Bu arada senin kurtce ilerlemistir:))tatilin tadini cikar!

Unknown dedi ki...

amanın gurbette olunca uğramaz oldun buralara.Türkiye de olduğun için yasak senide etkiledi ne yazık ki...İstanmbul 'a ne zaman geliyorsun Gül'üm , Cihan tam afacan olmuş, maşallah.Yaramış Adıyaman'ın havası , suyu :)

didem dedi ki...

Kunefeler kebaplar afiyet olsun. Turistleri gorunce sizi niye ilgisiz biraktilar sen de turist sayilirsin taaa nerelerden geldin?

balböcükleri dedi ki...

dur bakalım bizde göreceğiz ergenlik krizleri.korktum hatta şimdi.kızlar çok şirin ya.ben öyle kalabalık aile seviyorum ama yumurtlayamam okadar şekerim.

Adsız dedi ki...

hiya gulkk.blogspot.com admin found your blog via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer backlink checker free seo expert backlink service purchase backlinks Take care. Jay

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...