6 Nisan 2011 Çarşamba

Guzel ve gunesli bir gun...

Bugun erkenden Seriban ablanin yanina gittik, kendisi kozmetik urunleri satilan bir yerde calisiyor acayip esantiyon torpili yapiyor bize. 100 euroluk malzemeye 30 euro verdik sadece :) hehe...
Ama gidene kadar deli oldum. Allahim ne zormus paris metrolarinda pusetle gezmek. Bakin ornek foto. Gorundugu gibi boyle yerin 7 kat dibine iniyorsunuz. Ve dogru durust asansor bile yok. Sanirim 7 kilo vermisimdir :)

IMG_0003

Bunlarda printemps magazalari, bayagi unluler, taninmis butun markalar bu bolgeye yerlesmis.

IMG_0016

Cihanimiz

IMG_0030

Galaries La fayette

IMG_0018

IMG_0019

IMG_0015

Opera Binasinin arkasi

IMG_0021

Opera Binasi

IMG_0028

Hava cok sicakti. Cihan'i soyduk.

IMG_0004

IMG_0006

Ogle yemegi

IMG_0031

Aksamda bir café'de midye yedik.

IMG_0038

Ikizler onlari koydugumu gorseler komaya girerler.

IMG_0061

Nasil da tutmus.

16 yorum:

dilek dedi ki...

Cihan'ın fotoları süper yaaaaa...bayıldım..41 kere maşallah...Bneim yerime ısır tombik cihan'ı.....sevgilerrrr

özlemnitta dedi ki...

En çok ben Cihan'ı ve opera binasını sevdim.İkizlerde çok hoş çıkmış hani:P

Hayatın Tatları dedi ki...

ohhh ne güzel hava güzel paris güzel...
ama metrodaki asansör olayına çok şaştım hep böyle sıkıntılar Türkiyede olur diye düşünürdüm.

Nil dedi ki...

cihanımız fotosuna bayıldım.
ya gül herkes uzun kollu giymişken, ceket giymişken sen nasıl cihanı cıbıldak gezdiriyorsun hııı de bakem :)

Minişin annesi dedi ki...

İnanmıyorum Paris gibi yerde gerçekten hiç asansör yok mu? :S Demekki ben orada yaşasaymışım tek başıma kesinlikle gezmeye çıkamazmışım.. çünkü daha şurda 1 yıldır bebek arabasını yürüyen merdivenlerden indirip çıkarmaya başladım onun öncesinde korkuyordum düşürürüm diye.. burada çoğu yerde asansör var neyseki olmayan yerlerde de mecburen halktan yardım istiyorum ;) hatta bazıları o kadar iyi niyetliki ben daha istemeden onlar teklif ediyorlar..

Kronik Bunalim ... dedi ki...

ay canim cekti ..
ozellikle istanbulda huplet benim yerimede midyeleri gul :)
masallah cihana parisin altini ustune getirdi annesiyle simdi sira turkiyede ;))
fransada hava bu hafta boyle olucakmis ..

Unknown dedi ki...

Dilek, gezmekte lazim, esinle gelin bigun.

Sihirli gunce, cihan cok guleryuzluydu.

Sule, metrolar kac yuzlillik olduklari icin eskilerinde hic bisey yok. Ben eskiden umursamazdim ama simdi cok dert oldu.

Ayyy Nihan var ya sana bi turlu cevap yazamadim icime oturuyordu hatta yorumun ruyama bile girdi :) ayip ettim kiza bi turlu cevap yazamadim deyip durdum. Saclari beyendigine sevindim. Cihani soyma nedenim aslinda berbat bi sicak vardi. Fotografta cikanlar istisna cok ciplakta vardi :))

inisin annesi var tabi ama eski yapililasma olan hicbiyerde yok, yeni yeni ekliyorlar. Cok zor asonsorsuz ben yuruyen merdivenlerde cok korkuyorum. Buradaki insanlarin ccoookk acelesi var :) bazen kimse umursamiyor seni.

Kronik bunalim gercekten guzel bir hava var. Sende cikar tadini.

ASLI dedi ki...

Oyy gülüsüne bak Cihan´in:))
Gülmek en cok cocuklara yakisiyor herhalde.
Midye daha hic yemedim !!!

Unknown dedi ki...

hadi iyi gezmeler sana günler azaldı malum:(
gerçi sen vahap kavuşcaksın diye dua bile ediyorsundur:)
cihan maşallahı var sen nereye o araya pek sıkıntı yaratmıyor sende ne güzel yoksa çocukla gezmek bazen işkence olur.

İkiz Annesi dedi ki...

Uzun zamandır yemiyorum midye afiyet olsun canım:)
Cihan paşaya kocaman öpücükler:)

annesiningülü dedi ki...

o merdivenlerden inebildiğimi düşünemiyorum :))
sen hala oradamısın? (paris ;)

neval dedi ki...

şimdiden olursa böyle sıcak yazın ne yapacağız acaba ?

printemps mağazalarını 15 yıl önce felan galeriadan biliriz.
paris tam gaz devam adiyor anlaşılan.sonra adıyaman sıkıcı gelmesin

Unknown dedi ki...

Cihan tam yemelik olmuş , maşallahhh
Fotolara bayıldım mimari ne kadar güzel , binalara vuruldum resmen

didem dedi ki...

Ne guzel geziyorsunuz. midyeler afiyet olsun. Gunesli hava icimi acti. Ama en guzeli Cihan'in gulusu!

Unknown dedi ki...

gülom galiba internete giremiyorsun gittiğin yerden tahminim kayınvalidesin yada bursayada gidecektin dimi sen.merak ettim seni naprın ne ettin.çok öpüyorum kendine iyi bak

Ebru dedi ki...

Cihanı özlemişim. Canım sanıyorum şimdilerde sen istanbuldasın?
Umarım görüşebiliriz.
Öpüyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...