19 Mayıs 2011 Perşembe

Buyuk Bulusma :))

Bugun Almanya yolcusu oldugum icin bu postu hemen yazayim dedim. Cunku bilgisayarimi babama birakacagim. Dayimlarin ev durumunu bilmedigim icin ve post birikmesini sevmedigim icin kahvalti esliginde yazayim dedim. Hemde Vahapcigimin hediyesiyle vedalasirim.

Dun benim icin cok heyecanli bir gundu. Masal kahramanlarim olarak adlandirdigim blogcu arkadaslarimla gorusecektim. Cihan tam 3 aylikti blog alemine girdigimde simdi ise 9 aylik oldu. Arkadaslarimin onunde buyudu. Blog aleminde ikinci gordugum blog Deli Annem'in bloguydu. Yazilari, tarzi, cocuklarina ilgisi, ve kendi tabiriyle deliligi cok tatli. He birde onca yoruma cevap vermeye calismasi :))
Kucuk prenslerin annesi Esin ilk bloglar arasina giriyor. Uzun sure takip ettigimi hatirliyorum.Kaan Cihan'dan bir ay buyuk oldugu icin karsilastirma yapsamda bir ise yaramiyordu. Ilknur   zamanla tanidigim bir blog oldu. Ilknurun da yazilari cok guzeldi. Hep aklimda olan postuda Suleyman Basbakan :) Babasinin sozu. Sezom Bigom siralamaya gore sonuncu :) Ama gec tanismamiza ragmen msn'de filan ilk onunla yazistik tabi Ebru'dan sonra...
Evet ne diyordum coookk heyecanliydim. Niye bukadar heyecandim bilmiyorum, Vahap'la bile ilk bulustugumda bu kadar heyecanlanmamisdim. Merdivenden cikarken Cigdem ablaya nasilim? Guzel miyim? Cirkinsem soyle bak :)) Butun arkadaslarim cok iyiydiler. Cok canayakindilar. Deli annemin o gozleri yok mu insani alip goturuyor. Ilknuru fotolarindan daha zayif gordum. Bigom zaten manken gibiydi. Esin tam ogretmen gibi valla insan karsidan bile otoritesini hissedebiliyor :) Ufakliklara gelince, Kerim fotolardan bile daha guzel. Esin'in degisiyle bez bebekler kadar guzel. Yagiz da fotolardan daha zayif duruyor. Cok sekerdi. Omer ve Selim hic ayrilmadilar. Hersey cooookk cok guzeldi.Yer, mekan, manzara.
Neyse simdilik bu kadar yeter. Bugun bir suru isim var. Hersey icin cok tesekkur ederim :)

Istanbul'u cok sevdim. Ama artik gitmek istiyorum. Evimi cok ozledim. Bir suru valiz var. Yine karnima agrilar giriyor. Ucak oncesi psikolojik bir bozukluk bence.

Bulusma yerimiz.



 Restoranin camindan cektim.




Fotograflari koymama umarim kimse kizmaz :))

18 yorum:

FATMA KARATAŞ dedi ki...

Hepiniz çok şekersiniz merak ettim keşke resimleri etiketleseydiniz.Deli anne 1. resimde sizin tan karşınızdaki çocuklu bayan mı ?
Hayırlı yolculuklar size

Ebru dedi ki...

Çocuklar güzel, siz güzelsiniz ortam güzel.

Unknown dedi ki...

demek sonuncu haaaaaaaa??:))
bencede çok güzeldi ilk görüştük ama sanki yıllar sonra buluşmuş eski arkadaşlar gibiydik:))
çok güzeldi çok

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzelsiniz çoook keşke aranızda olabilseydim bu durumlarda çok üzülüyorum orada yaşamadığıma:(

didem dedi ki...

Harikasiniz! Sayende diger arkadaslari da gordum ilk kez. Guzel bir bulusma olmus.

ASLI dedi ki...

cok renkli görünüyor hersey...
hele cocuklar.
Darisi basima artik ne deyim :)

Unknown dedi ki...

Yine gel Gül'üm ,bunu saymayız...sen Kanada 'ya dönüp Vahap beye kavuşunca bilmem bırakıp da çıkarmısın ülke dışına ,Taze aşık :)))

New York'tan dedi ki...

aaa her yerde boy boy fotolar, gelen var gelemeyen var kardesim :))

beylikdüzünde dedi ki...

Başarılı bir blog oluşturmuşsunuz,Emeğinize sağlık.

Deli Anne dedi ki...

Bir dahaki toplantı Kanada ile ABD sınırı arasında olacak :P Napalım başka türlü olmuyor.. Artık Güloma alıştk, onsuz olmaz.. hem Şeymam da gelir.

Adsız dedi ki...

"Buyuk Bulusma" basligini gordugumde, acaba bizim havaalani bulusmamizdan mi sozedecek diye dusunmustum. Ama oyle degilmis:)

Blog kahramanlari beni buyuk bir ihtimalle ya duyarsiz ya da fazlasiyla ciddi biri olarak taniyorlardir. Benim surekli ilgi bekleyen kucuk soytarimdan oturu.

Durup dururken neden mi yaziyorum bunlari simdi? Baktim ki guzelim kamusal alanda ilan-i ask'tan hoslaniyor, bir surpriz yapayim istedim, kendi kurallarimi cigneme pahasina.

Benim tatli sevgilim.. Sevgin doruklarinda yurudugum gokyuzumun tutamagi, collerinde bilinmeze aktigim ruhumun tek duragi, gonul bahcemin en guzel kokulu cicegi oldu. Simdi sana donuk benligim huzuru soluyor. Ey sevgisi kadar guzel sevgili, ben sende yasiyorum...

kiymetligunler dedi ki...

Kiskandim valla, burda Amsterdamda tek basima:)) Gul, ozledik gunluk yazilarini ve maceralarini...

Nil dedi ki...

vay vay vay
vahap enişteme bak

gülo iyi ki eklemişsin fotoları. sizi doya doya görmüş oluyoruz

Adsız dedi ki...

tum blogu okumaya oldukca iyidir

my little world dedi ki...

Vahap Bey iyi ki kurallarınızı çiğneyip bunları yazmışsınız.Dış kapının mandalı olarak ben bile çok sevindim,kimbilir Gül nasıl sevinecek görünce.Yaşasın,varolsun eşlerini çok seven kocalarr!

Unknown dedi ki...

vayyyyyy gülom anlattığın kadar varmış o ne laflar valla ben bile sevindim seni düşünemiyorum artık kanadaya uçak yerine kendin uçararak gideceksin

Deli Anne dedi ki...

Ayyh... Gül Vahap yorum yazmış deyince koşa koşa geldim bakmaya:) Ve tüylerim diken diken oldu.. ne güzel.. Allah baki eylesin aşkınızı ve saadetinizi..

Vahap'a: ben yadırgamıyorum. Bunca söz hakkı düşmesine rağmen benim eşim de tek kelime etmedi blogda bunlara dair. İki kez yazdı sadece.. şehir ve ülke dışındayken iki basit cümle .. biri -şarkı güzelmiş-.. biri de -akıllı anne, akıllı çocuk:)

didem dedi ki...

Muhtesem! Askiniz hic bitmesin!!!!!
Cok sanslisin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...