15 Haziran 2011 Çarşamba

Haberler...


Gunlerim cok guzel bir sekilde asiri tembellik yaparak geciyor. Kendime baktigim kadar eve baksam evimiz mis gibi kokardi ama oyle degil iste. Bende iki sey bir anda olmuyormus. Biraz once Cihan'in gozunun onune gelen saclarini bir makas darbesiyle kestim. Annem duyarsa kesin beni reddeder. Batil inanclari varda bu konuda.



Vahap'da hep evdeydi. Iyi de oldu. Beni gitmem gereken yerlere goturdu. Gidecegim okul Mecda'larin evine cok yakin. Bu arada kiza biz seni doktora birakiriz dedim, okuldaki isim uzun surunce kiza ayip oldu, bizim yuzumuzden otobusunu kacirdi. Test aninda ha bire aklima geldi :( Kendimi cok kotu hissettim. Sinavdan dusuk not alirsam nedeni aklima Mec'in gelmesi :)) Tekrardan i'm so soorrrryyy diyorum.
Bir aksilik cikmassa Cuma bulusacagiz.

Okula yazildim. 27 Haziranda baslayacagim, Cihan'i da krese yazdirdik. Tasinma olayina gelince Agustos'a kaldi.

Birde kisa bir reklam yapacagim. Kilo verme calismalarim son hiz devam ediyor. Kari koca 'eat clean' olayini izliyoruz. Tabi oraya gore yapmiyoruz. Kendi tarzimizi olusturuyoruz. Kilom geldigimden beri ayni 68.2, ama sanki bir incelme var bende.
Reklama gelince, cocuk yuzunden spor yapamiyorum cumlesini son zamanlarda cok slk kullanmaya basladim. Bende bu bahanenin arkasina daha fazla siginma kizim dedim.

PS3'si olanlar ya da baska oyun aletleri,- fitness oyunlari cok iyi gercekten. Programa kilonuzu hedefinizi giriyorsunuz, ya da calismak istediginiz bolgeyi dakika ayarliyorsunuz ayni alttaki fotodaki gibi Mel sizi calistiriyor.
Yandaki foto aslinda televizyon ekrani, kamera sizi scan ediyor. Ve beyazli kadin gibi kendinizi televizyonda Mel'in yaninda goruyorsunuz. Elinizdeki Motion aleti ile sizin hareketkerinizi takip ediyor. Iyi ya da kotu yaptiginizi soyluyor.
Dun 30 dakika calistim. Kalca, popo ve bacak agirlikli, 30 dakikada su gibi terledim. Cok iyi geldigine inaniyorum. Cihan'i da yurutece koydum ( burdakiler tekerleksiz ) beni izledi, guldu, kahkaha atti. Hic sorun yasamadik.


Son olarak direksiyon derslerinede tekrardan basladim.

11 yorum:

Nil dedi ki...

umarım iyi not alırsın gülo.

ben o fotoğraftaki leblebileri yiyebilir miyim. allahım bayılıyorum bıdıkların ayaklarına

ve azmini takdir ediyorum. nolcek benim halim. yemek yemeyi seviyorum uleeeeyn

Kronik Bunalim ... dedi ki...

bosver canim ikisi bi arada olmuyor, ya eve bakiyorsun kendini salip koyuyorsun, yada kendine bakiyorsun evi biseyler goturuyo ;)

benim rejimde son hiz devam
66.9 du dun sabah bugun tartilmadim
gunluk 1 saat yuruyorum temolu bi sekilde bilalide pusete koyuyorum, acik hava ikimizede iyi geliyor ..
ve yari ac yari tok geziyorum resmen ..

bugun cok buyuk bi motivasyon dusuklugu yasiyorum
canim acayip sekilde sucuklu yumurta istiyor
kendimi dovesim var :(

New York'tan dedi ki...

O ayaklari isiririm ben :) inan cocuklari oyle seviyorum genelde benimkiler alisik :)

gutguturuna dedi ki...

bu cici ayağı yerim ben..ne güzel düşünmüssün..ayrıca okula kayıt yaptırmana çok sevindim..hayırlı uğurlu olsun..rabbim zihin açıklığı versin..çokkk öpüyorum sizi..

Sitare dedi ki...

elin gavuru neler icat ediyor anaaam.biz kilomuzla pörsüyoruz.ne zaman hadi derim kendime bilemiyorum.
facede gördüm cihan iyi mi.ateş 48 saati geçerse tehlike olur.çok paniklemeyin.çocuk buuuu:)

neval dedi ki...

bu gezme sana yaradı hayatının iplerini eline aldın ne güzel.

Ebru dedi ki...

Başarırsın sen canım ard arda güzel haberli konularla gel sen hep. Ve o ayağı öperim

Blogger Bolat dedi ki...

Aah ne şeker şeysin sen bebek :)

ASLI dedi ki...

Cocuk ayagi hastasi oldugumu söylemi$ miydim ? :)
tatil bitti.Basladi ko$turma hee ?
Öpüyorum seni ve o ayagi

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bu aleti görünce dlirdim kendi kendime,eve gelir gelmez "bende istiyorumm!" dedim,ama esim bu tür seylere cok karsi,ya kullanmazssammis? Cokta pahali meret!Unutmustum ama yine hatirladim,birde esim ne demek istedigimi anlamadi galiba,o sporun kendi kendine yapilabilecegini savunuyor yillardir!ama ben evde hareket yapmaktansa saatlerce yürümeyi,bisiklete binmeyi trecih ediyorum,oda suan imkansiz!

Neyse sana kolay gelsin canim,arada böyle tembellikler yapilir normaldir,biraz heyecan lazim sana,bir degisiklik ve heves!

didem dedi ki...

Okul hayirli olsun. Ne okuyacaksin? Cok sevindim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...