19 Haziran 2011 Pazar

Sahip Olduklarim...

Hayat denen sey aslinda cok garip.
Yandaki foto cekildiginde daha lise yillarindaydim ( Paris'e 17 yasimda gittim, Turkiye'de okudugum lise yillarim sayilmayinca tekrardan baslamak durumunda kaldim, yani 19 yaslarimdaydim ) O donemlerde hayallerim cok farkliydi. Cok ucuk yasardim. Arkdaslar, cikmalar, gezmeler, kultur catismalari, annemle kavgalar, isteklerim vs.... Tek istegim liseyi bitirip universiteye gidip hayatimi yasamakti. Evlilikmis, cocukmus aklimin ucundan bile gecmezdi. Beni baglayan seylerle isim olmaz diye dusunuyordum. Simdi 5 yil geriye gitsem kendime Gul, bak 5 yil sonra sen evde kalacaksin, cocuk bakacaksin, kendinden yasca buyuk biriyle evleneceksin desem, hadi beee sallama derdim.
Veee hayatimin donum noktasi, seni bana isinladi Allahim. Belkide cok buyuk hatalarim olacakti seni tanimasaydim.
Tamam, gicik yonlerin yok degil, yani mutfaga kirk yilin basinda bir kere girip karismadigin canak comlek kalmiyor. Tencereleri dizmeme karismana uyuz da oluyorum, okadar utulenmis t-shirt icinden gidip utulenmemisleri giyiyorsun, aksamdan yemegini hazirliyorum ve sabah kalktigimda goturmedigini gorunce sana denecek kelime bulamasamda, herseyin organigini ve en pahalisini alma istegini anlamasamda ve bu liste uzayip gitsede sen benim bu dunyada sahip olabilecegim en degerli hazinesin. En degerli hazineye ikinci bir erkek de katildi ama sen benim ilk goz agrimsin....

















Simdi 3 kisiyiz. Yola devam ediyoruz. Geriye donuk baktigimda diyorumki, iyki hayat onume seni sunmus. Cunku  10 yil sonra geriye baktigimda nede cok sey yapmisiz diyecegim. Belki cocuklarimiz olacak. Ama hepsinden onemlisi, evlenmek, coluk cocuga karismak bir kayip ya da gerilemek degilmis, daha da kazanmakmis. 

Seni seviyorum......

Sen cok iyi bir baba, ve essin... 

Babalar gunun kutlu olsun. Senin babaligin bir gunle olculmez ama olsun. Gunun anlam ve onemi. Disariya cikarmadigin icin beni sana hediye alamadim, yaziyla idare et. Ha birde yorum yazarsan cooook sevinirim....


25 yorum:

Ebru dedi ki...

Çok güzel bence hediyen bundan daha güzel nasıl anlatılır ki sevmek. Çok yakışıyorsunuz canım hep böye mulu olun dilerim.
Ve umarım Vahap gelir teşekkür eder bak benim koca geçenlerde geldi sayfama:))
Beyaz başlığında yorum bile yazdı:))
Cihanı ve seni çok öpüyorum

OZLEM ANNE dedi ki...

cok guzelsiniz, umarim nice guzel gunleriniz olur saglikla mutlulukla ..

Meryem dedi ki...

Ayyy Gul ben gelip cocugunuza bakardim bilseydim Vahab abide yazardi yazacaklarini :)))
:)))))))))))))))))))))
gelmisken birde gozlemelerinden yerdim ;)
M.

didem dedi ki...

Hairka bir yazi! Ne kadar genc yasta gitmissin oralara. Esine bundan guzel hediye olmaz. Yazini duygulanarak okudum. Bakalim yorumu ne olacak:))

Vahap dedi ki...

Benim minik kelebegim.. Ne guzel seyler yazmissin sen oyle. Hani hep sorardin bana, "Vahap sen bende neyi sevdin" diye. Cevabi sende olan soruya ne diyebilirdim ki?.. Oglumuz uyanmasa daha cok sey yazmayi planlamistim ama ne yapalim, babalik duygusu daha agir basti simdi:) Seni cok seviyorum...

Vahap

Unknown dedi ki...

Ebyuuu ettiii :))

Amin ozlem :)

Meryem, Vahap yanlislikla benimkinden yazmis bende hemencecik sildim :) Yakin olsak bakardin :)

Ahh didem yazardida Civciv birakmadiki :(

Unknown dedi ki...

Vahaaappppp..... Ya bosverseydin Cihan'i sen yazsaydin, o bizi kiskaniyor :)))

New York'tan dedi ki...

Gul'cum senin ismini gorunce aklima hemen esin de geliyor artik nasil yerlestirdiysen beynime :)))

Allah muhabeetinizi arttirsin ne diyim baska :)

annelili dedi ki...

Sıcacık içten bir yazı olmuş, ne güzel anlatmışsın...

Ebru dedi ki...

Ahaaa yazmış:))
Harikasınız

Unknown dedi ki...

tesekkur ederim annelili

vee ebruuu bak o da beni seviyor :))

Unknown dedi ki...

Canım benim , ne güzel aşk dolusun...Şanslısın ki bir çok kadın bu duygulara aç ömür tüketirken sen haykırabiliyorsun...Bu haller sana çok yakışıyor ...Cihancığımı çok öpüyorum , seni eşine havale ediyorum şekerim :)))

ASLI dedi ki...

bayiliyorum size.Ma$allah...
cok güzel bir yazi ve cok anlamli...
eni$tenin babalar günün ben de kutlarim.Ve dogru diyorsun gülü yazsaydi.Cihan sizi kiskaniyor :))
Deli kiz

annesiningülü dedi ki...

ne kadar güzel samimi duygular olmuş. Gördüğüm en güzel babalar günü mesajı olmuş :) karşılıklı ::))

özlemnitta dedi ki...

Ne güzel Allah bir ömür daim etsin sevginizi.İnşallah hep mutlu olun:9

Zeugma dedi ki...

Gördüğüm en güzel Babalar günü yazılarından biri bu..
Çok hoştu :)
Nice babalar günü kutlayın hep birlikte..

neval dedi ki...

sevgilin senin büyümeni sağlamış sevgili gül.koşulsuzca böyle çoşkuyla sevbilmek ne güzel

estasarimelif dedi ki...

oyyyy benim gözlerim doldu okudukça...tüylerim ürperdi allah bozmasın mutluluğunuzu. minik kuzuyuda ayaklarından öpesim geldi...sevgiler elif

Nil dedi ki...

aşk size çok yakışıyor be gülo. hep böyle kalın e mi

Kronik Bunalim ... dedi ki...

bir omur boyu hep boyle sevin .. kosulsuz, sartsiz, cikarsiz .. hep boyle kalin .. boyle guzel, boyle sevgi dolu ...

ÇokBilmiş dedi ki...

Dün eşimle TV seyrediyoruz. Haber bülteninde babalar günü ile ilgili sokak röporajı yapıyorlar. Küçük bebeklerine mama yedirmeye çalışan bir çiftin yanıan gittiler. Adama "Bugün babalar günü hediyesi aldınız mı eşinizden?" diye sordular, kadın hemen atıldı "Kahvaltı hazırladım, ona yeter" dedi :)

Eşim "Yok artık, daha neler" diye tepki gösterdi ama ben "Hayatım baksana, daha bebekleri çok küçük. Kadıncağız muhtemelen kendi uykusundan fedakarlık edip eşine kahvaltı hazırlamış. Küçümseme bu hediyeyi" dedim.

Bir anneyi ancak başka bir anne anlayabilir. Bu yazının altına ben de imzamı atarım. Eşime okutayım bari :)

Unknown dedi ki...

Ilknur, cok haklisin umarim herkesin sevdigiyle evlendigi bir dunya olur bizimki.

Sagol Asli :))

SAGOL Bahar, bugun hava guzel cikip hediye alalim diyoruz babamiza.

Sihirli gunce , amin.

Zeugma, tesekkur ederiz :)

Kesinlikle dogru Neval. Beni buyutuyor :)

estasarimelif: gozlerini doldurdum, vayy be ben neymisim :)

aYY tesekkur ederim Nihancim :)))

Kronik bunalim, tesekkure derim.

Cok bilmis, gercekten kadin hakli, kahvalti hazirlamak bile o kadar fedakarlik istiyorki bebek olunca, bunu ancak bebekliler anlar :) Seninde beni anladigina sevindim.

Deli Anne dedi ki...

Gülom ne güzel yazmışsın be canım.. helal olsun..:)

Unknown dedi ki...

Sagol deli annem :)

didem dedi ki...

Cok tatli bir ciftsiniz siz ya. Bakmayin Cihan'a rahat rahat yazisin! Allah mutlulugunuzu bozmasin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...