9 Kasım 2011 Çarşamba

Buyuk adam Cihan....

Ne zamandir yazmiyorum...
Onccelikle herkesin gecmis kurban bayramini kutluyorum. Sonra anne adayimiz bigo'yu tebrik ediyorum. Bebegin cinsiyetini ondan cok merak ediyorum. Yasini, hamile kaldigin ayi filan soyle senin icin cin takvimine bakalim :)

Teyzeler, Cihan cooookk buyudu... Cihan buyudu ve konusuyor ama anlasilmayan bir dil onunki. 2 heceli dillerin dunyasi.

-Cihan gunaydin oglum.
-de-de-ba-ba-ne-be-ba-de
-Hiimm.. Anladim.. Guzel bir gece gecirdin.
-ba-ba-ba-de-de-de

Aynen boyle sekilde konusuyoruz. Dahasi evin icinde penguen seklinde surekli yuruyor. Hic durmuyor saga, sola, one arkaya ara sira kanepeye de cikiyor. Artik emeklemiyoruz.

Bu arada hasta oldu, sanirim kreste soguk bisey vermisler. Bilmiyoruz ama doktor oyle dedi, Vahap cok sinirlendi. Ne bicim kres bu, alacagim ordan falan filan. Ben rahatlattim biraz.

Bana gelince babam geldi buraya belki biliyorsunuzdur, cok iyi geldi tabiyki bana. Tunceli erkekleri var yaa harikalar. Evdelerse her isi yaparlar. Adiyaman'lilarda tam tersi. Ellerini eger bir ise surerlerse mazallah dunyanin sonu gelir :)

Soyle aciklayim :

-Ev hergun babam tarafindan supuruluyor, siliniyor.
-Yikanan camasirlar kurutmaya atiliyor, katlaniyor. Bende yerlestiriyorum.
-Bulasiklar yikaniyor, makinedekiler yerlestiriliyor.
-Torunla hep oynanniliyor, torun uyutuluyor.
-Bahce temizleniyor.
-Kahvalti her sabah hazir oluyor cay demleniyor ( sallama deyil ama :))
- Daginiklik toplaniyor

Simdi diyebilirsiniz... Peki sen ne yapiyorsun ?

Evin reisligini yapiyorum.... Bol bol emir veriyorum, geziyorum, vahapla yemege cikiyoruz, kizlarla geziyorum, aksamlari da cikiyorum :) Tabi vahap bu durumdan yavas yavas rahatsiz oldugunu belirtiyor. Ama ben anlamamazliktan geliyorum. Cihan'i seviyorum. Gezdiriyorum, karnini doyuruyorum, kitaplar okuyorum (fransizca), derslerimi yapiyorum vs.... Vahap'a gore artik butun sorumluluklarimdan kaciyormusum. Bazen Vahap'a coookkk gicik oluyorum. Kendisi eve girdigi anda eksikleri soyler: cocugu doyurdun mu, ilacini verdin mi, cocugun alti. Vahap'in sorunu ebeveynligi sadece eksiklikleri tamamlamakla goruyor, ve surekli gulun bir hatasini yakalayim bilincalti olayini guduyor. Ve bence bunun farkinda bile degil

Neyse bu kadar bla bla'dan sonra fotograflar ekleyim :)

Kresteki Halloween kutlamasi. Cihan'i open kresin muduru Welda, Cihan.i deli gibi seviyor. Ama Cihan kresteki bu kutlamadan pek memnun oldu diyemem cunku etrafta dolasan zombileri cok sevmedi.

Evimizin onu. Ve benim korsanim.

Goruldugu gibi Hurrem'in uzerimdeki etkisi... Terliklerimi gormemezlikten gelin.

Buda, Alberta Universitesinde okuyan ( ama okumayanlarda vardi ) bulustugu aksam yemegi. Durust olayim, zaten kimsenin blogumdan haberi yok :) Guzeldi.



Bizz...


Sonrasinda Vahap, ben ve Dilara nargile cafe'ye gittik. Orasida cok guzeldi.

9 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Desene moloz gibi boşuna İstanbullu erkekle evlenmişim.. ayy ayy bugünlerde hele çok takıntılıyım ben de.. İlter yok yok diyorum ama gelince de hasta oluyorum haline.. Bloga yazacağım bigün o olacak:)

Babana hürmetler, selamlar.. ne güzel bir babaymış öyle Gülom.. Vahap da korkarım İlter gibi eleştirel biri.. Kötü niyetli değiller, hata bence farkında bile değiller dediğin gibi yapısal birşey. Neyse uzar gider bu mevzu..

Hürrem halt etmiş yanında bu arada.. öperim güzel ışıltılı yüzünden:)

keyf_i sibel dedi ki...

deli anneye katılıyorum bir tuncelili çıkmadı karşıma.ama vahapa gıcık olma benceşimdiki bütün babalar böyle.bizimkide altını ne zaman aldı, kaka yaptımı, yemek yedi sözleriyle bana bir nevi canım nasılsın , günün nasıl geçti demek istiyormuşda ben anlamıyormuşum.çünkü bu laflardan başka birşey yok uzun zamndrı...

Nehir İda dedi ki...

Bana yabancı değil babanın halleri öptüm ellerinden.
Bu arada nargiledeki resimde seni çok beğendim belirtmeden geçmeyeyim.
Pengueni çokk öp benim için.

Newyork'tan dedi ki...

Gul hanim esiniz okumasin bunlari :)

utku dedi ki...

Valla benim esim gelir gelmez hemen listeyi eline veriyorum,yedir,icir temizle,oyna diye..zaten sabahtan aksama kadar bende...bu arada esim Hindistanli..bekar kizlar yeni hedefiniz Hindistan hehehe))

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Vahap bey bulmuş da bunuyor desem ayıp olur mu ? :)) Azıcık başbaşa dakikalar süper gelir yorgun ilişkilere.Çocuktan sonra başbaşa kalmak zorlaşıyor.başbaşa kalmak istemek boşlamak değil aslında...Belki vicdanı sızlıyordur ama sızlanacak bir şey yok.Sen kendinle ilgilenerek enerji depoluyorsun...
Annem gelsin diye ben dört gözle bekliyorum.Sonra kendimi Taksime atacağım... Peşinden tiyatro gelecek.Babanın orada olması veli nimetvallahi..
Cihancık kocaman olmuş, korsanlığını sevsinler..öpüyorum cihancığı kocaman kocaman :)

ocean spray dedi ki...

babana helal olsun valla.
fotoğraflar da çok güzel.
her biri içi maşallah

sezobigo dedi ki...

canım benim şimdi gördüm yazını hiç yerimden kalkasım yok.bu arada sezo fena değilde biraz sinirli :)ama babanla kimsenin yarışacağı yokmuş yani:)
canım benim kardeşimde hemen çin takvimine baktı güya erkek ama herkes kız diyor .anket işi benimde aklıma geldi ama vazgeçtim.
bu arada ne güzel olmuşsun sen hürrem kimmiş ayol senin çıtırlığın yeter:))
sevindiğini bu kadar belli ettiğin için çok teşekkür ederim canım benim çok öpüyorum seni

Kronik Bunalim ... dedi ki...

kucuk cihan koca adam olmus masallah biz gormeyeli.. ne kadar degisiyorlar bir iki ayda, ne kadar cabuk buyuyorlar ..

ne kadar sanslisin gul, boyle baba dunyada bir tanedir heralde oda sana dusmus :))
benim baba tatilimi mahvetti bu yaz
kizim oglana bak dusmesin, kizim actir bi doyur, yavrucugum hava cok sicak cocuga su ver 5 dakika sonra kizim cocuga su verdinmi ?.. ay say say bitmez illet etti beni
burda kaynanayla koca trde babam ..
erkekler hep ayni sanki elestirmek icin yaratilmislar .. 2 ay oncede kaynanayla kocayi bi paraladim bu cocuk mevzusunda ikiside cit cikartamiyor artik :))
bide tam citir olmussun vallahi gul, bende epey zayifladim 57 kusurlerdeyim su aralar 52 ye bi varsam anneme soz verdim o kiloda kalicam ;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...