20 Şubat 2012 Pazartesi

Degiselimm...

Vahap sana birsey soracagim, der Gul... Ama bana durustce cevap vereceksin yalan yok ok?

Tamam, der Vahap...

Simdi, cocuk olduktan sonra cok kilo aldim, her tarafim catladi, vucudum evrim gecirdi, selulitlerim dizlerime indi falan filan, hepsini biliyorsun. Butun bunlardan sonra bana olan sevginde hic bir degisme oldu mu? Yoksa sadece cocugunun annesiyim diye bana duyulan bir aliskanlik mi? 

( Vahap once susar, buyuk bir olasilikla cumlesini icinden tartmaktadir) Ve devam eder...
Eger ben seni ilk tanidigimda senin fizigine vurulsaydim, ve sana baktigimda icimde sevgi ve sefkat yerine sehvet uyandirsaydin ve benim sana dokunuslarim sevgi dokunuslarindan cok cinsellik iceren dokunuslar olsaydi, o zaman, sende begendigim fizik unsuru deforme oldugunda seni sevmeyebilirdim... Ama ben sende ilk bunu sevmedim, ben senin beni sevmeni sevdim, kisiligini sevdim, sevgi dolu yuregini sevdim. Eger sende bu sevdigim unsurlar giderse o zaman sevgimi sorgulayabilirsin....

Iste boyleee.... Sanirim beni seviyor :)))

Neyse simdi fotograf cumbusune baslayalim ( Vahap eger bunu okusa kesin bizimki face'i birakti bloga sardi der :))

 Gordugunuz gibi bizim kucuk canavar civcin bey yaramaz bisey oldu. Surekli eller havada al beni diyor, alincada kendini yere atiyor.
 Burda gecenlerde kar yagdi... Cok guzeldi hava.
 Dun Cihan'i Cinderellla muzikaline goturdum. Coookk begendi. Hatta her muzik bittiginde ayaga kalkip oooooo diye alkisladi.
 Boyle oturduguna aldanmayin, beklerken surekli pesinde kostum, cikis kapisi acik oldugu anda aradan sizmaya calisiyordu.
 Cekiliiinn gidecegiimmmm...

 Oglum Cinderellaya resmen bayildi, hatta bir ara ogle bir bagirip alkisladiki butun salon guldu. ( Tam sessizlik oldugu bir anda yapti)
 Bugun burda family day, resmi tatil. Bizde bilmeden kendimizi festivalin icinde bulduk. Vahap'in butun engelleme cabalarina ragmen gittik :)
 Cihan'a spring roll aldik, cok seviyor civciv, bir cesit cin sigara boregi. Yanliz komik bir sey oldu. Vahap, icinde domuz yok dimi dedi. Bende bilmem hic sormadim dedim. Oglum, sana verdigim cogu seyin icinde ne var ne yok diye bakmiyorum. Eger farkinda olmadan sana bai seyler yedirdiysem kusura bakma :)
 Bizde herzamanki gibi hint yemegi yedik. Bu tabak 5 dolardi. Tanitim amacli yapiyorlar.

 Buda Waffle, tadi cok hosuma gidiyor.
 Gecenin sonu, yani 1 saat sonrasi :)
 Saat daha 7 bucuk ve sokaklara bakin. BIrde burasi sehir merkezi... Iste size DeaDmonton...
Sonrada evimize geldik, yolda o bastaki konusma gecti vahapla aramizda, canavarimizi yikadik... Simdi ben ders calisACAGIM...
 
 
 
 
 
 
 
 
 Unutmadan yazayim, hep Seyma'nin fotograflarina bakip ozenirdim... Bugun bende bir kahvalti sofrasina davetliydiimmm :) Cok guzeldi :)

12 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ayy ne güzel bu post ne güzel.. başlangıcı, bitişi hepsi ama hepsi güzel:)

Ben de hemfikirim Vahap'la ben de seviyorum seni, kişiliğini ve yüreğini:)

OZLEM ANNE dedi ki...

sen gunden gune guzellesiyorsun Gul'um.. gecen face'teki fotolarina bile bayildim, cok dogal.. Cihan cok tatli, saclarina bayildimmmm . Mutlulugunuz daim olsun.

Unknown dedi ki...

bnce de galiba vahap seni seviyor:))

kız senin ki masal kahramanı olmuş Cinderellla ya aşık:))

Bende hep şöyle güzel bir masa kuracağım sezo evdeyken diyorum o gün geliyor yataktan çıkmak çok zor geliyor sonra hergün aynı yaptığım kahvaltıyla günü bitiriyoruz:)

Nil dedi ki...

Gül özlemişim seni ve aşk kokan postlarını. Hala Vahap ın sevgisinden nasıl şüphe edebiliyorsun pes vallahi. Bu civciv kocaman olmuş görmeyeli. maşallah.

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Vayyyy giriş çok manidardı cevap da:)

Sanırım diyorsun bi de yaa

:)

New York'tan dedi ki...

:)) o nasil sehir merkezi inlerle cinler top oynuyor Gul hanim :))

Sagolasin Guzel sozlerin icin insallah bir gun kismet olur bulusuruz o sofralarda,kismet :))

İkiz Annesi dedi ki...

Gül iyice kilo vermişsinmaşallah.Hele Cihan kocaman olmuş resmen ay gözümüzün önünde büyüyor:))

Şüphe etme artık şu adamcağızın aşkından :))

Unknown dedi ki...

Arada bilmediğimiz şeyler yazsan Gülooo , sevildiğini biz biliyoruz :))))))))))
O civciv büyüdükçe değişiyor , ama hala çok sevimli :)))))))))))))
Çidte kumrular , maşallah size :)

Mrsgul dedi ki...

Vallahi Londra'da bööyleydi çok sinir-Dİ :)) -di'li geçmiş zaman kullanıyorum..Artık Türkiyedeyim yaa :) Vahap kendini böyle açık ve net ifade edebiliyorsa ne mutlu sana..Ben Özkan'a sorduğumda uzaylı görmüş gibi bakıyor :))

ÇokBilmiş dedi ki...

Bana eşim öyle söyleseydi, kafasına yumruğu yerdi :)
Bence sen çok güzelsin. Herhangi bir erkekte şehvet duyguları uyandırabilirsin.
Ben de bir ara kendimi çok çirkin hissediyordum. Bir gün tenha bir sokakta yürürken bir araba yanaştı. Sanırım para teklif edecekti. Korktum, en yakındaki güvenliğe sığındım.
Sonra eve gidince düşündüm: Yahu, adam benim bu vücudun üstüne para vermeyi kabul etti :)))
Sanırsın ki dünyada tüm kadınlar Megan Fox. Üstelik o Megan Fox da Vahap'ı bekliyor :)

baba naıle dedi ki...

harika resimler

essra dedi ki...

Merhaba Gul:) Blogunu ilk defa ziyaret ediyorum ve yazilarindan resimlerden cok keyif aldim.Masallah oglunda cok tatliymis benimde oglum var 23 aylik olur kendisi:)okumaktan keyif alicagim bir blog buldugum icin sansliyim:))
sevgiler,
sanslianne.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...