17 Mart 2012 Cumartesi

Askima Dogum Gunu...

Vee yeni bir yili daha geride biraktik. Bu yil nasil olsu bilmiyorum Vahap'la gecen arkadasligimiz ve 3 yillik arkadasligimizin sonunda ilkkez Vahap'in dogum gununde yaninda oldum. Kutlanmali diye dusundum. Vahap anladi, istemedi basta. Alisik degilmis boyle durumlara. Neyse konusmayi kisa kesmek istiyorum. Karnim cok acikti Cihan uyurken biseyler yiyip, yalan dunyayi izlemek istiyorum :)

 Herseyi hazirlama isim bittikten sonra Cihan'i alip odaya cikardim. Boya yapalim diye. Babamiza hediyemiz olacakti. Ama sonu kabus oldu. Boyalar elimizden cikmadi. Kendime cok kizdim. Kotu boya aldigim icin. Boyle seylerde acemi oldugumu anladim. Cok daha iyi boyalar varmis agizlarina alsalar bile zarar vermeyecek turde olanlar varmis. Neyse tecrube kazandim
Ellerini agzina sokmaya calismadan once hersey cok guzeldi :)
 Ne yalan soyleyim bayagi ugrastim bu goruntu icin. Msada olmayan uc sey daha vardir. Butun hafta surdu, her aksam biseyler yapip buzluga attim. Mezeleri 2 gun once yaptim. Gece 2'lerde uyudum. Ama askim icin degdi yani :)
 Dolmalarin benim hayatimdaki yeri cok farklidir. Cunku bir turlu duzgun yapragi bulamadigim icin hem ziyan oldular. Kac tencereyi direk cope attim. Ama yilmadim. Bu sefer harika yaprak buldum. Hic haslanmaya ihtiyaci yok. Soguk suda yikamak yetiyor. Terifte annecigimin ozel tarifinden. Sadece ben sarmayi gece 2'de bitirdim vahap ben altini kapatirim dedi. alt kismi hep yakmis. Gicik adam :(
 Hersey cok guzeldi yani bence :)
 Buradaki yunan markette buldum sigara boregi yufkasini ama bana cok kalin geldiler. Bunlarinda hepsi yendi :) Bu arada ben hic yiyemedim :)
 Ilkkez humusu pariste yedim. Cok sevdim tadini. Yapa yapa artik ogrendim, icine cok azyag koyup yapiyorum. Sagliklida aslinda.
 Ismini bile dogru soyleyemedigim bu seyi :) sanirim barbunyaydi, Mecdacigimdan aldim bu tarifi agustos ayinda. O zamandan beri her misafir geldiginde yapiyorum. Cok pratik ve guzel bir tat. Tekrar tesekkur ediyorum Ona.
 Patlican ezmeye limon ekleyen zihniyet benim ;) ama kimse farketmedi bile :)
 Askiimm bu benim.
 Seymacigimi cok rahatsiz ettim bu pasta icin. Cok sagolsun. Herkes benim yaptigimi duyunca cok sasirdi. Cok guwel buldular. Ama birdahaki sefere icine muhallebi koyacagim. Tiramisu peyniriyle kesim cok zor oldu.
 Iyki dogdun askim :)
 Dedmizde sagolsun. Cihan'i en cok o oyaladi.
Ufakliklar uflemeden olmaz.

7 yorum:

yaruze... dedi ki...

Herşey çok güzel görünüyor bravo sana Gül.Gencecik yaşında üstesinden pek ala geliyorsun el attığın herşeyin.Maşallah sana..
Vahapcığının doğum günü kutlu olsun.Nice yıllarınız olsun birlikte,sağlıkla,aşkla,yavru(lar)nuzla...
Bu arada dedenize cidden hayranım :)

New York'tan dedi ki...

Gul'cum masallah sana, ne guzel hazirlanmisin, ellerine saglik, her sey harika gorunuyor :))

Rica ederim, ne rahatsizligi, seve seve cevapladim :)

essra dedi ki...

parmak boyasinda play doh tavsiye edebilirim cok rahat cikiyor:) bu arada her sey de cok leziz gorunuyor :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Dogum gününüz kutlu olsun efendim,elllerine saglik ne cok sey hazirlamissin,bu arada Seymanin bu pastasini bende cok begeniyorum,ama henüz denemedim! sevgiler sana...

İkiz Annesi dedi ki...

Gül hepsi süper olmuş bu arada ben de patlıcan ezmeye limon koyarım;)
Cihan kocaman oldu maşallah :)
Eşinin doğum günü kutlu olsun canım ikinize nice güzel seneler dilerim:)

*mehtap dedi ki...

nice mutlu yıllar,sevginiz daim olsun.Ne güzel şeyler hazırlamışsın öyle eline sağlık.

Blogger Bolat dedi ki...

Maşallah ne güzel bebek :) dolmaları görünce gırtlağım düğümlendi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...