27 Ocak 2014 Pazartesi

Tuvalet egitimine gecikmeli gecis -1-

"Yanliz anne, genc anne, evde oturmayi sevmeyen anne, tembel anne", sifatlarini kabul ettikten sonra tuvalet egitimine genc kaldigimi kabul ettim. Aslinda etmedim, cunku Cihan'in hicbir belirtiyi gostermemesi gec kalmama sebep oldu.

Neyse, benim durumumda olan annelere yardim amacli, devami olacak bu postu yazma geregi duydum....






Cok kararli bir sekilde 21 aralik sali gunu ucuzundan fazla abartmadan bir suru oyuncak aldim, ve onlari tek tek paketledim. Cihan'in yetisemeyecegi bi yere koydum :)



Cihan'a aldigim hediyelerini gosterdim ve cisini her yaptiginda bir oyuncak alacagini soyledim. Once hediyeleri almak istedi ama sonr hic umursamadi....









Bu arada yeni bir lagizimlik aldik, eskisi belki ilgisini cekmiyor diye dusunduk..... Cis yapinca sensorler sarki soyluyor :D ve sifon yeride var.  Bi sure oylece oynadi, babasini ve beni oturttu :)  

Cihan kresden eve geldiginde, bezini cikarip pijamasini giydiriyorduk. Saatlerce cisini tutup, sonra altina saliyordu. Bu durumdan hosnut olmadik tabi Vahapla. Cunku pijamayi bez olarak gormeye baslamisti.... Bende o hafta birden, pipiye ozgurluk dedim  ve belden alti ciplak kaldi....









Beraber cay saati yaptik, beyfendiye yedirdim icirdim... Ve en az on defa beraber cise gittik :)

Veeee bi andaaaa.....

Lagizimlik otttuuuu :))


I didd anneee....
i diddd anneee....

cigliklari banyoyu doldurdu :) Cok mutlu olduk :) Cisimizi klozete doktuk, cise byeee dedik... ve sifonu cektim ellerimizi yikadik. Bu arada pipisinide sildirdi :)  Ayni gunun aksami bi de babasiyla yapti...



Hediyemizi alma aniii...
Cis yaptiiimmm diye evde cibildak kosma hali :)

 Ve acma ani :)

Bugun hic kaka yapmadi, kakasi vardi ama yapamadi.

Kaka yapmak cocuklar icin herzaman daha zordur. Korkarlar... Kakasini iki gun yapamadi, Vahapla yine tartistik beni sucladi. Bezini takmam gerekiyormus kakasi oldugunu anlayinca. Ben ona o bana kizdi.... Yine gerginlik....
Cok fena kabiz oldu. Poposunda kan bile geldi, cok zorlandi cikarana kadar....
22 ocakta bunu yasayinca ben de korktum, cunku evden baska bir yerde kaka yapmiyor, kresde de yapmiyor. Bezini taktim kaka saatlerinde 22 ocaktan 24 ocaga kadar aksamlari kakasi gelince bezi taktim. Ve Cumaya kadar gece de bez taktim.
Cuma gunu pijama giydirdik. Pijamaya cis yapmadi ama kaka yapti. Ve artik cisini soyluyordu...





 Cumartesi gunune geldik....

Sabah 10'a kadar bezi cikarmadim, kaka yapmasina  zaman verdim... Sonra bezi cikardim... Ben odayi toplamaya calisirken, "anneee kakaa var" dedi.... Elimdeki seyi firlattim... Hadiii kaka varrr... kosuyoruzzz.... Oturduk ve yaptik... Cok mutluydu Cihan... Kakasini gorunce bi migdesi bulandi, ama cabuk toparladi bende hemen uzerine tuvalet kagidi attim. Kakaya byyee byee yaptik, yine sifonu cektik... Ve verilen soz tutuldu... Kakadan hemen sonra " where is my surprise" -suprizim nerde- dedi, bende sana istedigini alirim dedim. Magazada bir saat oyuncak yerinde gecti, sonunda boyu kadar helikopter secti.

Yatagi icin koruyucu aldim...

Ve kendi sectigi nevresim takimini aldik....

Nevresimimizi yikadik, kuraladik, beraber serdik...  Cisimiz gelirse soyluyoruz, robotlarimiz cis olursa pis kokarlar, diye anlastik... Ve cumartesi pazar gecesi bezimizi hic takmadik... Altina daha kacirmadi... Internette gece cise kaldirin yaziyordu denedim ama bende bi ise yaramadi, agrasif oglum dovecekti beni....


Bu arada Vahap cis yapmaya alisir dedi altina, bende - herkesin cocugu aksam bi donem yapmis, dedim.

Vahap altina iser hasta olur, bende- cis hasta yapmaz dedim, vucut isisiyla cis de dogru orantida isiniyor, dedim...

Dun yine kakasini yapmadi, Vahap bezi bagla dedi, ben de artik soyluyor, korkmyor, yeterli sivi almadi, dedim....


Baba kisminin aslinda kotu bir amaci yok. Ama bazi babalar cok panikler, cok endiseliler, cok krkuyorlar, ve her aksiyan seyi sizin yaptiginiz yeni seye baglayabiliyorlar... Onlara kizmamak, onlari anlamak ve alttan almak lazim -DESEMDE- ben yapamadim :D


Bir haftalik bu macerada, cisini ve kakasini soyleyebilir duruma geldi...
Kendisi hala gidemiyor, ama olsun daha cok yeni...

Bugun 27 ocak, krese bezsiz goturdum.... Umarim aksam guzel haberler verirler....
Bundan sonraki postta, disariya bezsiz gecis olacak.....

Umarim yardimci olmusumdur.....

1 yorum:

Duslerimden İnciler dedi ki...

Gülom azmin sayesinde başarmışsın. Sana kocaman yıldızlı aferin babaya kocaman bir sıfır. Hiç ayrdımcı olmamıs ve seni suçlamış. Vahap beyi kınıyorum. Tuvalet eğitmi çok zor gerçekten , Yağız geldi aklıma ve bunaldım bir an da...
Umarım civciv hep tuvalete yapar...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...