27 Haziran 2014 Cuma

Hamilelik guncem - 38+5

Hamileligim neredeyse sona ulasacak ben simdi yaziyim dedim :)

Kisa bir ozet gecelim 39 haftaya...

Aslinda benim iki hamileligimde cok sorunsuz gecti, annemin hamileliklerinin tersine, ben ne bulanti ne de baska birsey yasadim. Bu konuda sansli olduguma inaniyorum.

Ancak, ilk hamilelik ve ikinci hamilelik arasindaki en buyuk fark, artik bir cocugunuzun daha olmasi...

Surekli onun ihtiyaclari, pesinde kosmalar, istekleri ve sizin haftalarinizin ilerlemesi sonucunda zor bir boyuta dogru gidiyor.

Tabi akilli bir cocuk, opuldugunde uyuyan, yaninda 2 saat uzanmaniza gerek olmayan bir cocuk her zaman daha makbuldur :) Birde yorgunumdan anlayan..... Cihan bu kreterlerin hic birine girmedigi icin son aylar bayagi zorluyor beni....


Maya hanim'a, yani sevgili kizimiza gelince - isminin Maya olmasina karar verdik yuzde 95 diyelim simdilik-, o yerinden memnun, onca yaptigim cikartma islemlerine karsi son iki haftadir direndi....




Diren Maya diyorum bu siralar... Youtube de buldugum Ice ice baby dansini son 4 gundur hergun yapmama, son iki haftadir sicacik suda dus almama, gunde 30 tane squat ve bol bol yurumeme ragmen sayin kizim yerinden memnun, ben  36. haftamdan bu yada 3cm bi sekilde ortada geziyorum :)

Cihan yeni kardesi nasil karsilayacak bilmiyorum ama su siralar karnimla cok hasir nesir. Maya'yi opuyoruz, seviyoruz, konusuyoruz, gobekten Maya'ya yemekler vermeye calisiyoruz. Anneye tekme atinca Maya'ya kiziyoruz.

Dun cok komik birsey oldu :

" Evde deli gibi anahtar ariyor... Anahtari ne yapacaksin Cihan, dedigimde. Maya is locked mamiii, we need keys... Maya karnimda kilitli kalmis, anahtarlara ihtiyacimiz varmis onun cikmasi icin :) "


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...