17 Kasım 2010 Çarşamba

Herkese Merhaba

Aslinda blog tarihinde cok eskiyim. Nedense degisiklik istedim bu sefer. Sadece oglusuma ozgu bir blogum olsun dedim. Onunla yasadiklarimiz ve yasayacaklarimiz. Takvimi sifirladim ve oglusumun dogusunu baslangic aldim yeni dunyamda. Umarim bu yeni blog hayatimda bir cok yeni kisilerle  tanisirim.

Oglusum, civcivim, hayatimin tek anlami agustos 20'de aramiza katildi.

Cok guzel bir bebekti. Hani derlerya, yeni dogan bebekler cirkin olur, hic oyle degildi. Cok guzel bir yuzu vardi. Kucagima verdikleri anda. Aylarca ruyasini gordugum, surekli esime o ani anlattigim. Hep beraber aglayacagiz dedigim o an gelmisti, onu kucagima vermislerdi. Ve gercektende o guzelligi  karsimda gorunce aglamamak elde degildi.

Cunku bu mucize benimdi. Bizimdi. Bizim bir parcamizdi...

Annem dogumumdan bir ay once Paris'ten gelmisti. Kendisinin kapali kalma korkusu oldugunu hesaba katarsak, ve gelmeden once aldigi psikolog seanslarini gercekten buyuk bir seydi. 10 saat ucmak zordu.
Ama o kokuyu icine cekmeye deger, diyor...

Bebisimizi eve eldik geldik. Aman allahim. Bu cocukta bir sorun var. Cunku hic uyumuyor :) Ama abartmiyorum hic uyumuyordu. Yani gun ve gece boyunca toplasaniz 3 ya da 4 saat uyuyordu. Ben mi? Sadece uyumak baska bir sey istemiyordum :)

Hamilelikkkk!! Megersem sen ne guzel bir seymissin! Degerini gec anladim :)

Neyse, oglusum 2. ayin sonlarinda duzeldi. Yani su anda cok akilli yavrum benim gece hic kalkmiyor. Sadece 5 gibi, o da gece degil sabaha karsi.

Simdi koskocaman erkek oldu. Tam tamina 3. ayina girecek. Gulucukler atiyor. Ses cikariyor. Ama henuz anne demiyor.

4 yorum:

öznur-ata dedi ki...

Ata şu an 2 yaşında ve birçok kelimeyi minnacıkken söylemesine rağmen bana uzun süre teyze dedi :))şimdi annesii(annecim)diyor ya bu dünyanın en büyük mutluluğu :)sevgiyle kal..

Unknown dedi ki...

Kardeslerimde babama uzun sure dede demislerdi :) Hic unutmam. Annecim demesi cookk guzell! bizimkiside beni sadece karnini doyurdugu biri olarak goruyor :)

öznur-ata dedi ki...

şimdilik öyle olacak canım..hatta daha sonra sen zannedeceksin ki seni sevmiyor babayı daha çok seviyor.ya da ben öyle zannettim.ama yaşı geldikten sonra sana öyle bir bağlanacak ki:)tuvalete dahi yalnız giremeyeceksin :))

Unknown dedi ki...

Hehee! Bizim babamiz desene bizi cok kiskanacak :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...