29 Kasım 2010 Pazartesi

Karma karisik seyler....


Simdiden soyluyorum upuzunn ve bol resimli bir post olacak :)

Gunler hizlica akip gidiyor. Anneligi daha da benimsedigimi hissediyorum. Dune kadar Cihan'i emzirirken tek hissettigim biran once doysa da bende rahatlasam diyordum. Bu gunlerde yatarak emzirmeye basladim. Cok hosuma gitti. Gogsume ellemesi, basini gomup uyuya kalmasi. Tabi babamiz pek beyenmedi bu yeni emzirme seklini :) Hele benimde onunla uyuya kalmam hic hosuna gitmiyor. Gece yarisi oglumu koynumdan alip yatagina koyuyor. Haklida, uyku hali, uyku olum gibiidir insan ne yaptigini idrak edemez. Ama ben napayim o sekilde uyuyor baska turlu sadece salincakta uyuyor. Salincagida uzun vadeli ben istemiyorum. Sonra bende uykusuz kaliyorum. Neyse nerde kalmistik, benim deli oglum, duzgun emmiyor ama, her iki saniye de bir kendisini geriye atiyor, sonra bakiyor agzinda bir sey yok basliyor bagirmaya. Sonra aklima hayvanlar alemi  geldi. Yavrular annenin pesinden kosuyorlar resmen memeyi alabilmek icin bizimki bulmus birde naz yapiyor :) Ona diyorum bak diyorum, you'r so lucky :) Ikizin yok allahtan yoksa cok bulursun bu kadar anne suutunu ama anlayana :)

Bu gunlerde es cagizim cok calisyor ve ben evimin son kaynaklarinida tuketmek uzereyim. Abartmiyorum dolap bom bos :) 3 limon, biraz peynir, yogurt ve meyve suyu var :) Bir turlu alis verise cikamadik. Ama olsun ben baklagillere daha hic gbaslamadim gaz yapiyor diye :) Onlar bizi 3 ay daha idare eder :) Tabi evde ekmek olmayinca bende hayatta 20 dakika yuruyup markete gitmeyecegime gore, evdeki kaynaklara bir goz attim :) O da ne un var, tuz var, seker var, maya var, sut yok ama olsun su var hemencecik simit yapiverdim :)


Valla yaninda zeytin ve peynir cay gitti :) Gerci o Turk tasfirin simidi nerdeee benim mayali simidim nerdee :((

Neysem, bu hafta farkli calismalar icindeydim. Oncelikle Cihan'imin odasini hazirlama asamasindayim. Cok ugrastiriyor. Tek basima yaptigim icin vahap cihan'a baktikca cikip odayla ugrasiyorum. Yakinda fotograflarinida eklerim...

Gecenlerde babamizla gucuk bir deney yaptik. Vahap'a gore Cihan onun sesine karsi duyarli. Ve onu gorunce mizildanmaya basliyor, ama ayni seyi bende yapmiyor.  Cocugumu bu sekilde kapatti :) Gercekten de sustu :) Ama vahap konustugu anda, yine mizildandi. Eee cocuk anliyor nazinin babasina gectigini :)


Birde oglusumun cok cici videosunu ekleyecegim ;) Cok seker guluyor :) 




Bugun yine okul gunu, onumuzdeki hafta bu donem bitiyor. Yani bu hafta icinde bir ana sinav ikide proje odevimiz var. Birtanesi bitmek uzere son iki soru kaldi. Oyle gun icinde cihandan firsat buldukca yapiyorum. Ama ikinci donem okula gidip gidemeyecegim hala net degil. Ben hala burada oturum almadim. Islemlerim devam ediyor, ogrenci vizesiyle okula gittigim icin normal ucretin 3 kati bir fatura cikariyorlar bana, ya bu durumda ikinci donem eger kagitlarim hallolmazsa 10 bin dolara patlar benim okul. Birde Cihan'in kresi derken.. En iyisi gitmemek olur. Eylul'de en mantiklisi olur.

Buda cihan'imin yuzen baligi :) Onu bayagi oyaliyor :)

Su havaya kalkmis saci goruyorsunuz degil mi? O hala havada :)))

Canavar isaret vermeye basliyor iki dakika icinde gitmessem evde cocuk kesiyorlar sanacaklar :)

7 yorum:

annelili dedi ki...

Simit güzel gözüküyor, konuşma çalışmalarına başlamış...

Unknown dedi ki...

Sekli semali bozuk oldu ama idare eder iste :)

Konusuyor hemdee kendi sesini duyunca sasiriyor :)

Deli Anne dedi ki...

Sondan başlayayım:o dikelen saçlara takığımdır ben, Selim de devamlı ıslatıp yapıştırmaya uğraşıyordum ama nafile kuruyunca derhal göreve devam, Kerim'de de dikelmiyor ve fekat kıvrılıyor bir tutam tülerip.. onu da kestim en son ama dipler hala semsert niyeyse.. ikincisi o balıklı şeyden ben de istiyorum :) Selim büyüdüğünde görmüştüm onun gibi birşey gerek yok diye almamıştım, Kerim doğduğunda ise bir türlü bulamadım.. hala aklımdadır.3.sü: babanın seslerine duyarlık mümkün, bizim küçükte de var. ayrıca bırak babasına düşkün olsun, rahat edersin ehuah.. bu arada ne maharet yahu.. bravo. simit felan.

bahriye-krm dedi ki...

merhabalar...özlemişim bebeklere bakmayı...maşallah çok tatlı allah nazarlardan saklasın...
anne için en keyifli dönem gerçekten bu...emzirme dönemi...tadını çıkarın...bıraktıklarında ya da bıraktırdığımızda bir burukluk oluyor...bu arada yorucu bir dönem seni bekliyor sanırım...kolay gelsin..(öğrencilik)....

Nisamu Style dedi ki...

Maşallah küçük paşaya,çok tatlı:)

Uyurken yalancı meme almıyormu?Siz emzirdikten sonra ağzına verirseniz belki uyumasında işe yarar,tabii nacizane fikrim:)

Simitte harika görünüyor,ellerinize sağlık:)

öznur-ata dedi ki...

ayy ben bunu yeriimm :))simit yapıyon helal olsun tatlım..o böceği :)yatarken emzirmen iyi ben de öyle yaptım..ama salıncağa alıştırma :)))

Unknown dedi ki...

Deli annem : Valla inmiyor haklisin, saclari 2 gunde yaglaniyor, bugun yikamam lazim, ama hala dimdik, keseyim dedim baba olmazzz dedi ;) Adresini ver gondereyim sana :) Heralde kargoda bir sorun cikmaz :) Ama Kerim kac aylikti? Bizimkisinin ilgisini cekiyor ama uyumasini hic saglamadi, aslinda ben tavana yansiyan seylerden istiyordum bulamadim bir turlu.
Ben kiskancim :) Banannee bana duskun olsuun :) sIMte gelince inanmassin ama ben Turk yemeklerinin hic hastasi olmadim. Daha cok italyan, hint mutfagina takildim ama hamileyken resmen turk mutfagina aserdim, aslinda o zamandan belliydi babaya benzeyecegi :) Iste simitte taa o zamanlarda basladi tam 3 kez denedim ama hala istedigim sonuc elde edilmedi. Bekleyince tadi gidiyor.

bahriye-kerem : evet haklisin, git gide daha da emzirmek istedigimi hissettim. Burada sadece emziren hic gormedim. Okul zamanlarimda bir kereligine mahsus olmak uzere mama veriyor biraktigimiz kisi, bende okul acil degilse, okula gitmediigim oluyor, sirf mama almasin diye. Bugun de ekecegim okulu.

Nisamu : almiyor valla, yalancisiyla gercegi cok guzel ayiriyor :)

Oznur : sorma yaa salincaksiz uyumuyor gunduz, yani uykusu var belli ciglik cigliga agliyor ama direniyor. Cocuk uyuyamiyor salincaga koyuyorum aninda tik gidiyor, aliyorum aninda uyaniyor. Bende ne yapacagimi sasirdim :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...