27 Kasım 2010 Cumartesi

Mim'lendiimm :) Deli annemm tarafindan

Oncelikle cok gec farkettim. Yani deli anne'yi okurken bir baktim benim adim geciyor. Blogger'da yeniyim. Acemilik hat safada.
1 haftadan beri sanirim blogger'dayim. Daha cok yeni yeni tanisiyorum. Benim gibi olan anneleri okumayi, onlarin hikayelerini dinlemek cok hosuma gidiyor. Deli annem'de tanidigim kadariyla cok dolu bir anne. Gercekten de kulturlu. Cocuklarina en iyisini verme cabasi icinde. 


Basliyalim : 





  • En Sevdiğiniz Kelime :  Sutlac , vahapin en cok sevdigi tatlidir, Beni sutlacim diye sever :)) Cok ciciii...

  • Nefret Ettiğiniz Kelime: Isgence, yanmak, korku - bu gibi olumsuz seyleri ifade eden kelimeler

  • Ne sizi heyecanlandırır? Dokunmalar, goz goze bakislar, birde Cihan'im.

  • Heyecanınızı ne öldürür? Hayal kirikliklari

  • En sevdiğiniz ses: Cihan'in cikarmaya calistigi aguu lar, simdilik.

  • Nefret ettiğiniz ses:  Kendi ciyak sesim. Videolarda bile konusmam :)

  • Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? Kres'de calismak, masa basi isi

  • Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? Sarki soyleyebilmek isterdim. loreena mckennitt gibi sesim olsaydi keske. Ya da soyle bir matematik zekasiyla dogsaydim. 

  • Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz?  Yine kendim olmak isterim ama, Spinoza'nin kadin versiyonu olsaydim fena olmazdi. 

  • Nerede Yaşamak İsterdiniz? Canada'da. Ama Edmonton'Da degil. Vancouver taraflarinda, soyle okyanus manzarali. Mustakil bahceli bir ev. Genic buyuk bahce.

  • En önemli kusurunuz?  Gurur, gicik biri olma, inatcilik, azicik kin, uff be ne arasaniz iste... Tabi bunun disinda, baskalarini dinlerim Vahap birsey diyince giciklik'dan dinlemem. Vahap'in soylediklerine dogruluk payi vermem, ama baskasi soylesin okeylerim. Surekli Vahap'i azarliyormusum ( Bunu degistirme yolundayim) Napayiimm nazim bi tek ona geciyor. Kusura bakmasin, Ozur dilerim. Hic yoksa farkindayim....

  • Size en fazla zevk veren kötü huyunuz?  Soyleyemem ayip olur :)

  • Kahramanınız kim?  Kocaaaammm!!!! Cevremde baska kahraman niteliginde kimsecikler yok ki :)) 

  • En çok kullandığınız kötü kelime: Soylemem, zaten Vahap beni dovecek bu yuzden. Agzim cok bozukdu evlenmeden once, bayagi duzelttim. Ama benim bir sucum yok. Hep o Mario yuzunden. 

  • Şu an ki ruh haliniz? Cihan'i 2 saatten beri salincakda biraktim. Suclu bir ruh hali icindeyim.

  • Hayat felsefenizi hangi slogan özetler:  Carpe Diem - yasadigin ani dolu dolu yasa. Bu arada yarini dusunme gibi aciklamalar dogru degil...



  • Mutluluk rüyanız nedir?  Ailemle cok uzun yillar birlikte olmak.

  • Sizce Mutsuzluğun tanımı nedir? Mutsuzluk : Felsefenin buyuk konularindan biri. Spinoza'dan girecegim yine, ona gore (benim anladigim)mutsuzlugun tanimi insanlarin olmayacak seyleri istemesi. Mutlu olmak icin sadece aklini kullan, olabilecek seyleri iste, aksi halde hep bir tatminsizlik ve mutsuzluk...Tanim sudur, ancak akil yoluyla istedigin seyler cercevesinde mutlulugu yakalarsin, bos hayaller mutsuluga goturur... Tabi Kant'a hic girmiyorum, onun ki tam tersi...

  • Nasıl ölmek isterdiniz? Hic olmek istemem mumkunse :) Ama oleceksemde elden ayaktan dusmeden. Yani felc olup yataklara dusecegime oleyim, o eziyeti cekmeyim.Kimseyede yuk olmam. 

  • Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini istersiniz? Himmm! Olumden sonra hayata inanip inanmadigim konusunda emin degilim. Ama o noktaya gelirsem, sevdiklerinle bulusacaksin demesini isterdim...

Simdi gelelim benim mim'lediklerime. Ata'cigimin biricik annesi Oznur'cugum... Minicik Afra'cigimin annesine ( annesi soyler Afra yazar) Yani gutguturuna, Ve yine yeni tanistigimiz prensesin annesi Nisamu...

Hadi kolay gelsin :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...