17 Aralık 2010 Cuma

Ikinci evimiz.

Ilk cocugun vermis oldugu heyecandan olsa, ev oyuncakla doldu. Salincagiydi, tommy time'ydi, ana kucagiydi falan filan derken Cihan anlamaya basladiginda sanirim yasam alanimiz sifir olacak :) Cocuk daha anlamiyorken biz Toys'R'us'i ikinci evimiz yaptik anladiginda sanirim direk oraya tasinacagiz. 

Bunlar da minigin fotograflari. Cok seker dimi :)
Doktor artik tommy time yapin dedi, yani yuzustu yatmasi gerekiyormus. Bizimki yuzustu yatinca bas bas bagiriyor, tukurukleri coook akiyor. 

Daha once yazdigim oyuncaklarla ilgili olan yazimda bahsettigim oyuncaklarda evimizde mevcuttur :)









8 yorum:

ahsen58 dedi ki...

ayy çok tatlı çıkmış yerim ben onu benim bebeğimde artık yüz üstü kendi dönüyor ve çok seviniyor seninki de 4 ayını bitirince inşallah kendi dönmeye başlar benimki öyle oldu

Deli Anne dedi ki...

aha! biz doğduğundan beri öyle yatırdık... gazı falan da çıkıyordu.. ama ilkin geceleri öyle yatırmıyorduk tabi.. bir kaç ay sonra doktor şaşırmıştı bu kafasını kurtarıyo bayağı alışmış bu şekilde yatmaya dye.. çok şükür iyi geldi bebeğe de.. şimdi hala öyle yatıyor

öznur-ata dedi ki...

hah al işte benden de o kadar..evdeki oyuncaklarla dükkan bile açabiliriz abartısız :))o cihanı yerim ben yaa ne şeker çıkmış maaşallahh

Ebru dedi ki...

Benim sıpa ilk torundu ve sülalede bebek yoktu o kadar çok oyuncağı vardı ki topladım hepsini çocuk esirgemenin yuvasına götürdüm. O ayda bir kez oynayacaktı diğer çocuklarsa hergün belki de. Şimdi herkese kızıyorum oyuncak almayın çok istiyorsanız parasını verin hesabına yatırayım diyorum:)) Hem ilerde okul için gerekir değil mi:)
Benim de çok olmamıştı oyuncağım ben de çok alırdım ama artık eskisi kadar almamaya özen gösteriyorum çok doyumsuzlaşıyorlar.

Unknown dedi ki...

Ahsen : Bizimki poposunu kaldirmaktan aciz :) Umudumuz bu aya kaldi :)

Deli Anne : Valla biz yuzustu birakinca en fazla 2 bilemedim 4 dakika dayaniyor. Sonra basiyor zilgiti. Tambel bu cocuk. Poposunu kaldirmaktan aciz. Yasitlari donmeye basladi bizimki hala tavani izliyor :)

Oznur : Evet ya cok oyuncak var. Evim hic toplu gozukmuyor.


Nehir : Aslinda en iyisini yapmissin. Ama bizim babamiz zeka gelisiminde ogretici oyuncaklara onem veriyormus da :) Bizde bankada hesap acmayi dusunuyoruz. Universite icin. Zaman ne gosterir bilinmez

Ebru dedi ki...

Öğretici oyuncaklar tabi biz de çok aldık ve yaş büyüdükçe şekli şemali değişiyor. Şimdilerde satranç, dama gibi şeylere daha ilgili öğretiyor babası. Ama babalar kendilerine alıyor kumandalı arabaları özellikle de:)

Unknown dedi ki...

:)) evett cok dogru hatta ben Vahap'a dedimki Cihan yilbasinda playstation istiyor :) Acaba kim oynayacak :)

Adsız dedi ki...

:D şeker oğğğlan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...